Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

פורנו והנפשות הצעירות והזכות



המחשבות הבאות עלו בראשי, עוד לפני גל הפורנו – בעד ונגד, צנזורה כן או לא. אבל אני עצלנית, כרגיל, ולקח לי זמן לסיים את הפוסט הזה. וכרגיל, יש לי עוד זווית לעניין, שאנשים לאו דווקא חושבים עליה, אבל תסמכו עלי שאני אמצא את הרע שבכל עניין.
כיום, ילדים שנולדו משנות השמונים ואילך כבר נחשפו לפורנו יותר מהרבה אנשים מבוגרים מהם בהרבה.
ילד שנולד בשנת 85`, התחיל לראות פורנו, נגיד, מגיל 12, היום כשהוא בן 22, הוא כבר צבר 10 שנות פורנו! (וזאת בהנחה שהוא לא התחיל עוד קודם. חברה עם ילד בכיתה ג` תפסה אותו ואת חבר שלו מקלידים בגוגל "אישה עם ציצי גדול", ותתפלאו, או לא, זה כן מעלה אתרי סקס...).
מה שהכי גרוע, מדובר כאן בצפיה לא של אנשים מבוגרים ומנוסים, אלא של צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום הזה. הם כבר יודעים איך זה "צריך" להיות עוד לפני שבן אדם אחר חוץ מהם נגע להם בזין בכלל.
אני מוצאת הקבלה בין צפיה מגיל צעיר בפורנו ופרסומות. שני הז`אנרים נמצאים שם, אומנם האחד מרצון והשני לא, אבל קלות הגישה והאינטנסיביות קיימות בשניהם והן דופקות, בעיקר לצעירים, את המוח. למרות שכל אחד יודע בדיוק מה מטרתן של הפירסומות, למרות שרבים יטענו שהם לא מושפעים מהן, עדיין כשנעבור בסופר ליד מדף משחות השיניים, נזכר בדוגמנית עם החיוך הכי גדול והכי לבן ונקח דווקא את המשחה הזאת (כשלמעשה היינו צריכים לשים בעגלת הקניות דווקא את חברת הפירסום, צוות ההפקה, מכונת הלייזר או הגרפיקאי המוכשר). כך, אני מאמינה, צבירה כזאת של שעות פורנו, בשנים של התבגרות וללא ניסיון קודם שוטפת לך את המוח מבלי שתרגיש אפילו.
אותו צעיר בן 22 (או פחות) עומד עכשיו מול מגעיו הראשונים עם בחורה ובניגוד לצעירים של פעם, שהיו צריכים לגשש לבד, ללמוד מהחבר`ה, לעלוז על כל פירור מהחומר האסור שהצליחו לשים עליו יד ולהתפתח בדרך טבעית יותר של צבירת נסיון במשך תקופה ארוכה, ההוא כבר בעל השכלה רחבה ותואר דוקטור של כבוד בפילוסופיית הסקס.
יש לו דרישות, יש לו תמונות בראש, יש לו רצונות שבכל מקרה אחר הוא לא היה יודע שהם אפשריים בכלל. לא רק שהוא לא היה יודע על קיומן של האופציות השונות, הוא גם לא היה חושב שהוא רוצה אותן. בשטיפת המוח ארוכת השנים של הפורנו, הוא גם רוכש ידע על כל האופציות שהוא יכול לקבל וגם מפנים שזה מה שכדאי לו לרצות לקבל.
הוא כבר ראה ציצים מכל הגדלים והצבעים, הוא יודע איך ה`שם למטה` שלך נראה עפ"י תקריבים ששמורים בד"כ לסרטי טבע על חרקים. הוא לא מתרגש מאיברים חשופים, מנשיקות, מליטופים וממחוות קטנות, הוא מתרגש מלגמור, ועדיף, לך על הפרצוף.
הוא לא צריך פנטזיות, יש לו סרטונים מול העיניים.
סף דלתך הופך לכניסה לסט של סרט פורנו בכיכובו. משחק מקדים בשבילו זה כוס המים שהוא יבקש לשתות. אולי הוא יצפור לך קצת בציצים. הוא יצפה שישר תתנפלי לו על האיבר בהתלהבות ותדחפי אותו פנימה עד שמיצי הקיבה שלך ידגדגו אותו. את נחנקת? מוזר, איך בסרטים הן מסתדרות? אולי צריך להוסיף משיכה בשיער ודחיפת הראש בכוח, זה כנראה מה שאמור להפעיל את המנגנונים הנכונים בגוף האישה. הוא יחשוב שהוא שיא הנדיבות כשהוא יגמור לך בפה, כי הוא מאפשר לך לשתות בתאווה נוזלי גוף שאין ספק שרק כדי לזכות להם, השקעת את כל המאמץ. אם תגידי לו שזו לא כזו מציאה, הוא יתפלא מאוד. הוא ראה המון סרטים ובאף אחד מהם לא הופיע משפט כזה. אם תגידי לו שינסה בעצמו ויראה, הוא יעקם את הפרצוף בסירוב ויגיד שזה מגעיל, אבל זה נועד לנשים, אז להן זה בסדר. נכון, בדיוק כמו שחלב-אם יוצא מגוף האישה, גם הוא לא משהו, אבל תינוקות מתים עליו.
כשהוא ירצה לעבור לחור הבא אצלך, הוא שוב פעם יפספס את החור הנכון. נו מה לעשות, יש לנו הנשים כל כך הרבה חורים, זה פשוט מבלבל!
חוץ מזה, החור ההוא, כידוע, הוא פאר היצירה, המכה, הכותל, כס הותיקן הקדוש. מי שלא היה שם לפחות פעם אחת בחייו, לא ביצע את אחת המצוות החשובות ביותר בתורת הסקס. הסרטים מצווים, השחקנים כולם צדיקים גדולים והוא, הקטן, חייב לבצע את דברי אלוהים חיים.
כשהוא יגיע סוף סוף לחור הייעודי בגופך, הוא יתפוס לך את הרגלים בשביל הקונטרה ויתחיל לבצע בו במרץ פימפומי בוכנה. ששש, אל תפריעי, מסתבר שיש לך אילו שהם גלגלי שיניים בגוף שצריך להפעיל, אם לא ידעת.
את הדגדגן הוא בכלל ישכח. לא, גברברים צעירים, לא להזדקף בהתלהבות, אין לי חדשות בשבילכם, הדגדגן הוא לא חור.
לפעמים אני חושבת שאם מישהו בתעשיה היה מוצא איזו מישהי, פריקית של הטבע, שאפשר להכנס בה באוזן, בקשות ותחינות להכנס לי גם לאוזן, או לפחות לנסות את זה, לא היו מאחרות לבוא...
קהות החושים שהצעיר "המושכל" סובל ממנה אחרי כל כך הרבה זמן וסרטים עלולה להפוך למסוכנת ממש.
הוא יודע להגיד שיש נשים שנהנות מכל מה שהן עוברות בסרטים האלה. כן, גם אלה שדוחפים להן לתחת ואחר כך לפה, ושוב לתחת ושוב לפה, תוך משיכת הראש שלהן בשיער וכל התמונה צועקת השפלה. יש נשים שאוהבות השפלות, זאת הסיבה שהן עושות את זה. מסתבר שהסצנה המדוברת הולכת עכשיו טוב וכבר שמעתי טענה שאני תמימה כי לא ידעתי שזו האופנה האחרונה בסרטי הפורנו. אני התמימה?!
השפלה זו האופנה האחרונה בפורנו?
אז לא רק שהפורנו היה משפיל תמיד למין הנשי, עכשיו גם מושכים את הקצה עוד והופכים את ההשפלה למוקצנת כי מיצו במשך השנים כבר את רוב הרעיונות? ה`הארד קור` הופך ל`מיין סטרים`. כי בניגוד לפדופיליה וסנף בהם הממסד נלחם, הסקס הישן והטוב עדיין מותר, על כל פיתוחיו היצירתיים.
וידעתם שהיום כבר לא מספיק שגומרים על השחקנית והיא מסתבנת בזה, חופפת בזה, אופה עוגה בזה, היום גם חבורת גברים גומרים בקנקן והיא אמורה לשתות את זה?? וואלה, אני לא ידעתי. כנראה אני תמימה, אה? וזה מה שאמור להדליק גברים?? אוקי אז גם אם לא, חכו שבשביל הילדים שלכם זה כבר יהיה הדבר הטבעי, כי הם יתחילו מפורנו ברף גבוה יותר.
החשיפה ארוכת השנים מורידה את סף הרגישות. הדוקטורים הקטנים, משוחררים לעולם בלי הכוונה, אבל עם הרבה כוונות. המוח שלהם, שתמיד היה שטוף זימה, כמו שאני אוהבת, שטוף עכשיו בידע מהסוג הנחות ביותר, במקום מעט הידע החינוכי, שאפשר היה להוציא מהפורנו בעבר. ועכשיו, לכי תנסי להסביר להם שאפשר לעשות את זה אחרת. תנסי להסביר להם שמה שהם גדלו עליו זו טעות. זה עולם משעמם שם בחוץ אם לא מבצעים מה שקורה בסרטים. ובמיוחד כיום, שיעמום הוא TURN OFF.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

פוסט מעולה.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים