Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

תן לי


טוב נו, אז הנה עוד אחד:

תן לי להיות החתולה שלך
להתכרבל בתוך גופך, להריח את עורך
הרם אותי בזרועותיך, הנח אותי בחיקך
לטף ברוך שערי, לטף את כל גופי
עד שאגרגר בהנאה

תן לי להיות הנמרה שלך
נוהמת, רוטנת, חושפת שיניים
לנעוץ בבשרך עד כאב ציפורניים
לארוב לך, לחכות לחולשה
ואז לצמצם העיניים ולזנק בשאגה

תן לי להיות לך לשפחה
לרדת על בירכיי למולך
הכה בי, צווה בי, עשה כרצונך
השפל והכאב, ופצע עד דמעות
ובסוף את פצעיי רפא בנשיקות

תן לי להיות לך למלכה
בבגד עור שחור מגבוה להקטין אותך
הערץ אותי, התפלש בכבודי
זחל לרגלי , קבל מרותי
ואחרי כל זאת עוד אמור לי תודה

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים