Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

נהג המונית שחשב שאני נערת ליווי


פורסם ב10 בפברואר 2006, 15:19
ערב אחד, הצעיר רצה שאני אבוא אליו - מהלך מוטעה 1. מאחר והאוטו שלו היה במוסך (ואיזה אוטו! יש רק אחד בכזה בארץ והכוונה לא לסוסיתא היחידה שנשארה מזמן המרד הגדול ברומאים) ואמא (שלו) לא יכלה לתת את הפאג`רו, אני הייתי צריכה לקחת מונית כדי להגיע אליו - מהלך מוטעה 2. התלבשתי "כוסי" (חחח, איזו מילה מגעילה, אבל מה אני אגיד חתיכי...?) עם ג`אקט פרווה מהמם - מהלך מוטעה 3. איך שהתחלנו לנסוע, התקשרתי אליו וביקשתי שיזכיר לי את הכתובת שלו - מהלך מוטעה 4. טוב, אולי אני נראית קצת רוסיה, יש כאלה שחושבים ככה, למרות שאני לא - מהלך מוטעה 5.
בסוף הנסיעה הנהג שולף את הקבלה ורוצה לתת לי אותה: "קחי...אולי תצטרכי..."
!!!!
לא תודה, אבל אתה, קח פלאייר, מי יודע, אולי זה מה שיעזור להוציא את מכשיר ה-GPS שלך, שמסתבר שמשמש כוכב נינג`ה לא רע ונתקע יופי בין שני תאי המוח שיש לך. בשביל מוט ההילוכים שמצא מקום אחר, שום דבר לא יעזור....!
החלטתי שאני לא נוסעת יותר במוניות לבנים. לא, לא בגלל זה, אני לוקחת את זה כמחמאה, לפחות הוא חשב שאני אשת קריירה! פשוט ידיד אחד שלי כמעט השתבץ כשהוא שמע שלא באים לקחת אותי, אלא שנסעתי במונית. הוא טען שכמו שאני נראית הם צריכים לרוץ אחרי ולבוא לקחת אותי ולא ההיפך. מאחר ואין לי שמץ של כבוד עצמי לא ידעתי את זה! אבל עכשיו אבוד לכווול מעריצי, גילו לי את העניין, אז תסתדרו יפה בטור ארוך של מכוניות מתחת לבית שלי ותחכו לתורכם. ועכשיו, מי עוד קורא לי זונה?!
.
.
.
.
אה, אין אף אחד? טקסי!!!

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים