Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

עשה ואל תעשה בדייטים ראשונים


פורסם ב16 במאי 2006, 18:58

אני משקיעה, תשקיע גם אתה.
1. אל תבוא עם אותו ג`ינס משופשף (ומוכתם) ל-3 פגישות שונות אחת אחרי השניה.
2. למעשה אל תבוא עם ג`ינס משופשף בכלל. אם אתה בכל זאת רוצה לבוא בג`ינס, לך במיוחד לפגישה לחנות ותקנה לך כמה זוגות נקיים וכהים.
3. אל תתנדנד, תנוע בעצבנות או תפזז בכסא לקצב מוזיקת הרקע. זה לא סקסי וזה בהחלט, בהחלט עושה לי מחלת ים.
4. יש להתגלח ולהתבשם. סליחה, חובה להתגלח ולהתבשם.
5. אל תשעמם אותי בסיפורים משעממים.
6. הקשב לי ברוב עניין, גם כשאני מספרת סיפורים משעממים. בכל זאת, עלי הרבה יותר נעים להסתכל, לא משנה מה אני אומרת.
7. אל תספר לי שאתה יודע שאתה רוקד מהמם כי החברים הכושים שלך בחוף השנהב אמרו לך את זה ואם כושים אומרים אז זה חייב להיות נכון, כשאני יכולה לראות במו עיניי למה אתה מסוגל וזה נראה יותר כאילו חטפת מכת חשמל רק בלי ההילה הנלוות.
8. אל תכניס את המילה "ככה" בכל משפט. זה, ככה, איך לומר, ככה, קצת, ככה, מעצבן!!! (ככה...)
9. אל תושיט את היד בפתאומיות לצד שלי של השולחן ותהפוך לי את המזלג בטענה שהוא היה מונח הפוך... (כן, גם זה קרה לי).
10. אפשר לאכול עם הידיים, גם אני עושה את זה, אבל עדיף שלא. בכל זאת, אני יותר סקסית ממך עם האצבעות בפה.
11. תציע שאני אשלם את הטיפ ברגע שאני מוציאה את הארנק, כדי לפתור את עניין התשלום. אין לי בעיה לשלם חצי, אבל לשמוע אותך מציע לי לשלם חצי על ההתחלה, זה לא מושך.
12. תחמיא לי עוד בתחילת הפגישה. אני אחזור שנית, ת-ח-מ-י-א לי! רגע, תחמיא לי עוד קצת.
13. הזמן אלכוהול ותראה לי שאתה מבין בזה, מיץ תפוזים תשתה אצל אמא שלך, אבל עצור שלב לפני שזה הופך לפלצני. שקוף שאתה חוזר על אותו נאום בכל פגישה עם מישהי חדשה.
14. מאוד מאוד רצוי שיהיו לך שרירים יותר מִלי. זה לא קשה, אתה גבר. תעשה משהו עם עצמך.
15. אל תפתח פגישה במילים: "יש שלושה דברים בעולם, אבא, אמא ואלהים" (גם זה קרה לי...). למעשה, הייתי רוצה לשמוע את המשפט הזה דווקא בשיחת הטלפון הראשונה שלנו (כדי שאני אדע שאין צורך לטרוח להתקלח ולצאת מהבית). ולא, גם אגנוסטי לא יתקבל בברכה.
16. אל תודיע לי שבמקום פגישה שניה, אתה יוצא עם חברים שמזמן לא ראית. וכשאני אמחה על זה, תענה שזה בגלל שכל היום לא התקשרתי והם כן.
17. אל תתן ליום לעבור בלי שתתקשר אלי, אחרי פגישה, שתיים. אם אתה מעוניין, ראבק! תראה את זה! (אלא אם כן, אני לא רוצה אותך, ואז זה יהיה הרבה יותר פשוט אם אני לא אשמע ממך יותר בחיים, אז אל תתקשר!).
18. אל תשב איתי 5 שעות בפגישה ראשונה, תדבר איתי על כל נושא בעולם ואז תגיד לחבר שהכיר בינינו שאני לא כל כך חכמה ובגלל זה אני לא נראית לך. אז למה ביזבזת 5 שעות מזמן השריצה שלי מול הטלויזיה, טיפש אחד?!
19. תדבר איתי 5 שעות על כל נושא שבעולם, כדי שאני אדע שאתה חכם.
20. אל תהיה מכוער.
21. גם אל תהיה מכוער שחושב שהוא נראה טוב.
22. תהיה מושלם וגם תרצה אותי. זה תמיד עוזר לפגישה מוצלחת.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים