Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

מה באמת הורג – סיגריות או חלוקי מגבת?


פורסם ב21 בדצמבר 2006, 19:45
למעשה השאלה צריכה להיות: מה הורג יותר מהר? ואז התשובה היא – חלוקי מגבת!
אז ישבתי לי עם חלוק האמבטיה כדי ליצור עוד שכבת הגנה כנגד הקור ובדיעבד כנגד האש. אז הידיים שלי קצת קצרות והשרוול החליט לבדוק מה זה הקופסא הקטנה שאני עומדת ללחוץ עליה. אז ראיתי שהשרוול סקרן ואמרתי יאללה, הכי הרבה מה יקרה? אז הכי הרבה קרה.
הייתי כמו כפיל מהסרטים. האש נדלקה וקפצה ממקום למקום תוך צליל ווש, ווש, בדיוק כמו באפקטים. מסתבר שלא עובדים עלינו, הכל נכון! ולמרות שמתאים לי לעשות דווקא רק כדי לברר את האמת, הפעם זה לא היה בכוונה.
ניסיתי לכבות בצד אחד ואז המניאקית עברה לצד השני, ווששש!
וואלכ, בסוף הראיתי לה שאני מרביצה יותר חזק.
מי שחושב שכל החיים עוברים מול הפרצוף ברגעים כאלה טועה. הייתי עסוקה מדי, בעיקר בלחשוב על כל תוכניות האירוח שאני אופיע בהן בלי שיער וגבות, עם אוזניים שדבוקות לי לראש וכעס שהכתוביות לא מתרגמות נכון את המילמול שאני מצליחה להוציא מהחור שישאר לי במקום פה.
אחר כך התהלכתי כל היום עם רעב בלתי מוסבר לסטייקים עשויים היטב.
אני את הלקח שלי למדתי. אני גמרתי עם חלוקי אמבטיה! הם פשוט סכנה לציבור! טוב, הם גם לא ממש שווים אם יש בהם חורים.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים