Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

יש לך מקדחת-שיניים בכיס או שאתה שמח לראות אותי?


פורסם ב9 בנובמבר 2006, 23:50
הסכמתי לפגישה עיוורת. ולא סתם פגישה עיוורת, פגישה שדודה של אבא שלי אירגנה. היא כבר שנים מנסה לשדך לי כל מיני רומנים גזעיים מבית טוב ואני מסרבת בנימוס. כלומר בנימוס כלפי חוץ, אבל בלב מצטערת שלא קרה גורל סטורמה לכל העליה השלישית ושהערבים לא גמרו על שאר הרומנים המקוריים מבית טוב שהצליחו לנשק את חופי ארצנו. אז מקודם הוא התקשר. רופא שיניים, בן 40. היה חביב, קצת יבש, קול נחמד ובוגר. אני צחקתי הרבה דווקא, אולי בגלל, או יותר נכון בזכות, היותי שתויה קלות. מזל. גישש ברמזים על איך אני נראית, גברים... גם רווקים נואשים בגיל מבוגר לא שוכחים להתעקש על הפרטים הנכונים. נו טוב, אתה תביא את המצלצלים המנצנצים, אני אביא את החיוך המנצנץ. חלוקת תפקידים הוגנת ולפי כל הנורמות המקובלות.
בירר אם אני יודעת הונגרית. כבר התחלה טובה...לא. לא יודעת, אבל אתה יכול לדבר אלי מלוכלך בכל שפה שתרצה.
שאל אם אני מעשנת, התחמקתי באלגנטיות, כי אני מעשנת בארון (למעשה בכל הבית, אבל הוא בגודל ארון, אז זו האמת) ואמרתי שאני רק שותה. כנראה, לא נשמעתי משכנעת, כי הוא חזר על השאלה פעמיים. לא שיקרתי פעמיים. משום מה, לשתות מתקבל יותר טוב מעישון, בטח כי זה מבטיח כל מיני סופים מעניינים לפגישה ראשונה, גם אם היא לא תקלע למטרה הראשונית שלה. גברים...
בגילי, אני כבר יודעת בדיוק מה גברים מחפשים, אז ציחקקתי הרבה, הייתי חביבה וחייכנית, הכנסתי פאנצ`ים במקומות הנכונים, אמרתי את המשקל האמיתי, רק כי הוא בטווח המרגיע וגם הוספתי שאני תמיד אומרת את האמת... האמת, שיותר הסכמתי למשקל שהוא קבע לי, אחרי חישובים מסובכים שעשה בראש על הכמות הקטנה של ק"ג עודפים שאמרתי שיש לי, לעומת הגובה שלי, אחרי שהוא שאל אם אני רזה. גברים... אחר כך, כל יכולת החשיבה המכובדת הזאת תעוף ברוח ברגע שאני ארצה לדבר על רגשות.
הסכמתי שיתנו לו את המספר שלי, כי חשבתי שזה מה שאני רוצה, טיפולי שורש חינם ובכל עת שבא לי עליהם לכל החיים. לא לא, כלומר כן, אבל חוץ מזה, חשבתי שאני רוצה מישהו בוגר, רציני ובעל חשיבה לעומק. בלי שטיקים, בלי משחקים, בלי לגדל אותו, גבר. אבל אחרי השיחה הוא פתאום נראה לי רציני ומבוגר מדי. פתאום התחשק לי שהוא יהיה מישהו צעיר וקליל. זה תמיד קורה לי, אני לא יודעת מה להחליט, חביתה או ביצה קשה, סרט מתח או קומדיה, מיסיונרית או דוגי. ככה גם עם גברים. כשאני עם הפרחחים הצעירים בא לי על מישהו מבוגר ומיושב בדעתו, כשאני עם עם המבוגר היבש והרציני בא לי על מישהו שעדיין יודע לרקוד מהחיים ולא שהחיים רקדו עליו עד טיפת המיץ האחרונה, ועוד שבסוף יצא יין עם כלום אחוזי אלכוהול ולא וודקה. בעיה.
קבענו לדבר מחר כדי לקבוע מתי להפגש. נראה מה יהיה. הגיע הזמן שישראל תכבש כבר ע"י מדינה מוסלמית, ואני מקווה שזה יקרה עוד הלילה, כדי שאני אוכל לבוא עם רעלה מחר. אחרת, נקווה שיקנה את זה שהשיניים שלי ככה מהרבה קולה וקפה...

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים