Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

לוגיקה


פורסם ב14 בפברואר 2006, 19:29
Happy Valentine’s Day לכל הכופרים ! לא זה לא הולך להיות פוסט על יום האהבה, בניגוד לכל שאר הפוסטים היום, חוץ ממשפט אחד: לראשונה אני לא לבד ביום הזה אחרי שנים רבות של חגיגות לקדוש החביב שיש לו לבבות קטנים משוקולד מעל הראש במקום הילה.

מה שיש לי להגיד היום צץ לו ככה סתם בראשי יום אחד בסידרה של אסוציאציות מפגרות ולא קשורות וזה הולך כך:
פיטר פן לא רצה לגדול
מייקל ג`קסון היה רוצה להיות פיטר פן כי הוא לא רצה לגדול
אני לא רוצה לגדול
משמע אני הייתי רוצה להיות מייקל ג`קסון?! חשוד מאוד ....

אני שורש ריבועי של אפס מאופס לחלק למיליון בחזקת מיליארד במשוואה של 15 נעלמים בתוך מטריצה לא-סינגולרית בכל דבר ריאלי, לכן פניתי אל צ`ומפי, המסנדיד שלי (ידיד במסנג`ר), ושאלתי אותו האם זה נכון לוגית להגיד כזה דבר, כי למרות שאני נשברת עשרונית כשאני צריכה לחשב כמה בזוקות מגיעות לי במקום עודף של 10 אגורות (זוכרים איך פעם כשהיינו ילדים הקיוסקאי היה נותן לנו בזוקות במקום עודף ??), אני אוהבת שדברים הולכים לפי הכללים.
צ`ומפי ישר הבריק כהרגלו (מלשון מברק, לא שכל): "זה חד-כיווני ולא דו-כיווני".
"אז איך זה צריך להיות?" אני מקשה.
"למשל", הוא עונה, "כל הכדורים ירוקים
כל מה שירוק מסריח
לכן כל הכדורים מסריחים".
תסמכו על צ`ומפי שלא יתן דוגמאות על פרחים ופרפרים.
"מי הטמבל שטבע את המושג `לוגיקה פשוטה`, לוגיקה היא בכלל לא פשוטה!" אני רוטנת.
"זה אוקסימורון" צ`ומפי לא נשאר חייב...

ועל אוקסימורון נלמד בשיעור הבא ילדים. רק הסבר קצר למקרה שנשארתם סקרנים, אוקסימורון הוא ביטוי המכיל בתוכו ניגוד, סתירה פנימית או סתירה לכאורה. משמעותו של אוקסימורון נבנית מן החיבור המפתיע בין הפכים, חיבור שאין לו כל מובן הגיוני בחיי היום יום, אך הוא נובע מהגיון פואטי מוצק (למשל, שקט רועם).

וואלה, יכול להיות שאני סקסי-moron אחד כזה בעצמי...אם כבר מדברים על ניגודים מחוברים?

"טוב", אני שואלת את צ`ומפי (אה, טוב זו לא שאלה), כלומר "טוב, אבל האם זה מצחיק, הקטע הזה עם מייקל ג`קסון?"
"כל מה שקשור במייקל ג`קסון לא מצחיק", עונה לי צ`ומפי.
"אם ככה", אני עונה, "אז אפשר להגיד שאם אני מייקל ג`קסון ומייקל ג`קסון לא מצחיק, אז אני בהכרח לא מצחיקה?"
"הבנת".
טוב, אז שיבוא כבר יום ההולדת הבא שלי, אני רוצה לגדול!!!!!

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים