Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

אני באמת לא מבינה את התמימות של הגברים


פורסם ב14 בפברואר 2008, 22:12
יש לגברים הרווקים נטיה להתלונן על כך שהנשים שהם פוגשים מחפשות כסף ומעמד. "מה אתה עושה?" זאת אחת השאלות, שלכולם ברור שהיא לא מתייחסת לעכשיו עכשיו, כלומר לאצבע שלו באף, או ליד שלו בבייצים, אלא מכילה בתוכה מגילה ארוכה של שאלות, מ-האם אתה קופץ לכל פיפס של האמא הפולניה שלך, (דרך אגב, האם האמא שלך פולניה?), דרך-האם יש לך את האמצעים לפרנס אותי? (לפחות פנטהאוס ו-50 זוגות מגפיים) ועד ל-ברור שאתה לא גר עדיין עם ההורים, נכון?! איזה אוטו יש לך? אתה מתלבש אופנתי? משלם עלי בדייטים? פותח לי דלתות? מוריד את הזבל? מנשק את הרצפה שאני דורכת עליה? ו... זה הכל למעשה.
במשטרה,אגב, מקבלים נשים לתפקיד שוטרות חוקרות באופן אוטומטי, זו עובדה ידועה.

אני לא מבינה על מה ולמה התלונות של הגברים הללו. הם הרי מחפשים לא פחות בצד השני, למעשה אפילו יותר. לפי המסורת, הם אמורים לחפש את היופי, כיום הם רוצים שהבחורה גם תהייה יפה וגם תתרום לפרנסת המשפחה בנוסף לאחזקת משק הבית. ואנחנו הנשים, צנועות, נשארנו בבקשה הישנה שלנו – מפרנס. זה שכיום אנחנו מעדיפות יהלומים על פני שיני נמר ומבשלת צמודה על פני בשר ממותה טרי, זו לא אשמתינו! מה, גם את יוקר המחייה תפילו על הנשים??
וחוץ מזה, מבחינה אבולוציונית, לנשים יש הרבה יותר מה להפסיד. האנרגיה שאישה בהריון מוציאה שקולה לריצת שני מרתונים. הילדים שיוולדו אחר כך מצריכים טיפול צמוד 4, סליחה, 30 שנים לפחות. הגיוני שנרצה גבר שיוכל לספק לנו את כל דרישות האנרגיה וההוצאות העצומות הללו, לא?
הגבר הוא סטודנט חופשי, נווד, מפיץ זרעיו לכל רוח, שאנחנו חייבות לקרקע. האנרגיה שהוא משקיע, לא כולל פימפומים, היא מזערית, אם רק הנשים היו מוותרות ומאפשרות לו את זה. הבייציות שלנו יקרות מפז, הזרע שלכם, ובכן... יוק! בטעם כמו גם בערך.
אז די להתממות הגברית הזאת. אנחנו יודעות בדיוק מה אתם מחפשים והכל מעיד על כך שאנחנו פועלות לספק לכם את זה. המעט שאתם יכולים לעשות הוא לא להתלונן על כך שאתם יודעים מה אנחנו מחפשות!

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כמו שכתבת בסוף הפוסט, זו התממות ולא תמימות. לעולם - כיצורים אגואיסטים - תמיד כל אחת(ואחת) ישאפו להשיג את הדיל הטוב היותר שהחיים יכולים לזמן להם, גם אם לא מדובר בהתחייבות גורפת לכל החיים, אלא רק במשהו מוגבל בזמן (מי אמרה סטוץ עם מליונר ולא קיבלה?).
בקיצור, פפושדו יוצא עם דוגמניות גם בגיל 70, ואני משער שזה לא בגלל ששיער לבן עושה להן את זה.

חוץ מזה, מזל טוב(?) על המעבר. אני עוקב אחרי הבלוג שלך כמעט למן הפתיחה, ומאד נהנה לקרוא אותו גם כשהנושאים שאת מעלה לא משובבי נפש.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

עשיתי אפשרות של אישור תגובות כדי שאני אדע מתי הושארה לי תגובה ומשום מה רק עכשיו ראיתי שיש לי תגובה שמחכה לאישור.
אז עמך הסליחה על ההופעה המאוחרת של התגובה שלך.
תודה.

מושך בעט אמר/ה...

התלונות של גברים אודות נשים
נראה לי זה עניין הדדי תמיד
ומה שכן הצגת את זה כהרגלך ברוח חכמה
שחוט של הומור שזור ועובר
לאורכה של הרשומה
שבוע טוב לך

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים