Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

היית רוצה לשנות משהו בגוף שלך?


פורסם ב3 בנובמבר 2006, 10:28
ראיתי פעם ראיון עם שירז טל. שאלו אותה משהו בסגנון, או אולי בדיוק, השאלה מהכותרת. חשבתי שהיא תענה שלא. שהיא תגיד מיד בחזרה למראיין שלא רק ברור שלא תשנה כלום אלא שאין בכלל מה לשנות כי היא דוגמנית יפייפיה, מהממת, מושלמת, מצליחה לא רק בארץ אלא גם מחוץ לה, כל החלקים בגוף שלה דבש אחד אחד, הרי הם הביאו אותה לאן שהיא הגיעה והדבר היחיד שהיתה רוצה לשנות זה את המראיינים ששואלים שאלות על מה היתה רוצה לשנות.
אבל לא, היא לא אמרה שום דבר מאלה, היא ענתה שגם לה יש דברים שהיתה רוצה לשנות ושאף אחד לא מרוצה לגמרי מהגוף שלו. אני קמתי להקיא בשירותים כי בנאליות עושה לי חומציות בקיבה.
שירז טל עצמה לא ממש מזיזה לי, אפילו אם הייתי גבר היא לא היתה עושה לי את זה, למעשה אני חושדת בה שהיא בעצמה גבר, אבל היא מפורסמת והיא כן דוגמנית מצליחה והיא מופיעה בראיונות, עונה תשובות מטופשות ומשפיעה על בנות צעירות שלא חושדות בה שהיא גבר.
והבנות האלה, שרובן לא נראות כמו דוגמניות מושלמות, אלא יותר קרובות ל-מוּ , כל מה שהן שומעות זה שבחורה שהגוף שלה נופל בכל הסטנדרטים הנכונים, עדיין לא מרוצה ממנו. מה הן אמורות לחשוב על עצמן? ההיא מעבירה פה מסר שזה בסדר להרגיש לא שלמה עם הגוף שלך, שתמיד יש מה לשנות ומה לשפר, שיש אידאל יופי שאפילו דוגמנית לא מגיעה אליו, אז הן בטח שלא.
מה היה קורה אם במקום לבלבל בשכל ולהצטנע במזויפות היא פשוט היתה עונה שהיא מרוצה ממה שיש? אני לא חושבת שונוס היתה מכה אותה בברק בו במקום על כפירה באמנת התשובות המטופשות שיוצאות לנשים מהפה. והבנות הצופות, הן היו שומעות שיש מישהי שמרוצה מעצמה. אז אולי הן היו מניחות שהיא מרשה לעצמה לחשוב ככה כי הפרופורציות אצלה נכונות יותר, אבל לפחות הן היו יודעות שאפשר לחשוב ככה. זה כבר מסר יותר נכון מהמסר של חוסר שביעות רצון כללית.
אז שירזי (ושאר מרעותיך) בפעם הבאה שישאלו אותך שאלה דומה, שתדעי שהחלק היחיד בגוף שלך שאת רוצה לשנות, נמצא בתוך הראש שלך, ואפילו לא את כולו, גם הוא מושלם כמו שהוא, רק אזור אחד שכנראה נדפק מהליכה רבה מדי על סטילטו, אזור ברוקה.
ובנות יקרות (וגם נשים), לא מגוחך לענות שהייתן משנות חלקים במוח שלכן? אז תהיו מרוצות מעצמכן כי משם הכל מתחיל וגם נגמר.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים