Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

ילד בן 21 אוהב אותי


פורסם ב26 באוגוסט 2007, 19:51
הוא אוהב אותי.
הוא אוהב אותי למרות השערות על הרגליים שלי, הוא אוהב אותי עם הגבות-שמשוועות למגע הקוסמטיקאית-הלא מרוטות שלי, הוא אוהב אותי גם כשאני שמנה, לא מרוטה, לא מקולחת, בוכייה, עייפה, חסרת מצב רוח. הוא יאהב אותי גם אם אהיה 20 קילו יותר ולובשת שק יוטה.
הוא אוהב אותי כשאני כועסת, כשאני רעה, הוא אוהב אותי למרות שכשאני עצבנית אני יורה.
הוא אוהב אותי בלי תנאים.
ואם להעתיק מבריג`ט ג`ונס - הוא אוהב אותי בדיוק כמו שאני.
ואני תוהה אם זה בגלל גילו הצעיר או בגלל שאני ראויה לאהבה כזאת.

ילד בן 21 לימד אותי מה זאת אהבה.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים