Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

והחיים ממשיכים כרגיל


פורסם ב8 במאי 2006, 4:02
ספקות, חששות, פאניקה מלחיצה. למה זה אף פעם לא יכול להיות קל וזורם? למה משהו חייב להתקע?
אתה חושב שיש לך מונופול על לקחת צעד אחורה?
כבר עברתי הכל, הכל! יותר מדי פעמים.
למה אצל אחרים זה לא ככה?
למה אצלם קורים כל הדברים הנכונים?
מה אני עושה לא נכון?
למה להם מגיע ולי לא?
זה הבחירה שלי בגברים?
אבל איך אפשר לדעת מראש? וכמה פעמים אפשר לחזור על אותה הטעות עד שיודעים? עד שמוצאים?
למה ההם שמצאו אחד את השני בגיל 17 כן מצליחים?
מה אני עושה לא נכון?
מה???
עזבו, אני חושבת שאני יודעת את התשובה...
אומרים לא לצפות,
אבל ככה או ככה, יש רק אכזבות.
Fuck it! מה זה משנה, גם ככה שום דבר לא משתנה.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים