Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

תחליף עלוב


פורסם ב18 באוגוסט 2006, 5:42

תחליף עלוב, זה מה שאני? שוב הוא כתב עליה ואף מילה עלי. נכנסתי לו לחיים ויצאתי מהם בלי כל השפעה. כאילו אני לא קיימת בכלל. זה בסדר לרצות איתי סקס, אבל אחר כך שאני אעלם שוב עד הפעם הבאה. גם מהמחשבות, שהרי בסופו של דבר אני רק מחליפה לרגע שלה והיא, זה מה שחשוב. אני לא משאירה מישקע, אני השחקנית המחליפה. אני מסתכלת על החיים שלי אחורה וזה מה שאני מגלה. איך שהוא תמיד יוצא שאני משמשת תחליף לחברה או לאישה שבוגדים בה. תחליף לבחור צעיר לפני החברה שתהיה לו. תחליף לכמה אנשים במסנג`ר שצריכים פורקן מדי פעם. תחליף לאשה הנכונה שאיתה מתחתנים בסוף. זאת לא אני שבמרכז, לא אני שקובעת, לא אני שמשפיעה ולא אני שנשארת. אני רק נגררת לתפקיד המחליפה ואף פעם לא גונבת את ההצגה. אחר כך הם חוזרים הביתה לשחקנית הראשית. גם אם היא לא אמיתית בכלל, היא עדיין יותר קיימת ממני. ואני גם אמיתית, אני נמצאת פה ונושמת מרגישה ורוצה לרגש, מעבירה את המונולוגים שלי ורוצה שיגרמו להם להשאר ועדיין צופה בסוף היום בקהל נוטש. אני לא היא, זאת שהיא השחקנית הראשית, החברה, האישה, הפנטזיה שלא עוזבת, אני הנאה לרגע שאפשר להתנער ממנה בקלות ולחזור הביתה למה שחשוב. זאת שעוצרים איתה את החיים לזמן מה רק כדי לחזור אליהם בלי רגשות אשם אחר כך. כי אני מבינה את מקומי, הם צריכים את זה ואני מספקת את הסחורה. ולמה אני מסכימה להיות תחליף, רק כי גם אני צריכה אהבה ואם אין לי אותה, אני אשיג אותה, בכל מקום שבו אצליח לשים את ידי על משהו שמזכיר פירור שלה. אבל כמו בהצגה, גם פה זו רק אשליה.
אני רק אופציה חליפית ולכל אחד יש את הסיבות שלו ללמה אני לא האופציה הנכונה. הן יכולות להיות נכונות או לא, אבל בסופו של דבר אני תחליף וזאת השורה התחתונה.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים