Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

שירים עם שמות של בנים


פורסם ב9 בדצמבר 2006, 10:42
הפארודיה של ארץ נהדרת על הזמרות החדשות, שנשמעות אותו הדבר ושרות על בנים, נתנה לי רעיון. להלן הפארודיה שלי:

אני יושבת לבדי בחדרי,
נזכרת איך היית אז איתי,
הנה חלפה לה עוד שנה,
אך אהבתי עודה טריה,

א-ה-רון,
אולי תצא מהארון?
לך נמאס כבר להמתין,
אתה עם גבר שם, נכון?!

הולכת ברחוב בדד,
נושבות סביב רוחות של סתו,
עוצרת מול חלון הראוה,
מוחה ברטט עוד דמעה,

אב-ש-לום,
מדוע זה אמרת לי שלום?
לא ידעתי אם זה היי או ביי,
כדאי שתתעדכן קצת. בחיי!

שותה עוד ספל של קפה הפוך,
לעולם לא יחזור לי החיוך,
אוחזת בו באצבעות רפות,
כי בתוכו פניך משתקפות,

יהו-י-כין,
הן לי קפה כבר לא תכין,
קפוצ`ינו זה הפוך, דביל,
מה כבר קשה פה להבין?!

מיטתי קרה היא וריקה,
חלפו אותם לילות של אהבה,
היכן היכן אותו חלום,
חלף עם בוא אורו של יום,

צ-דקיהו,
נהגת לחפש ביאהו,
לילות ישבת לבדך,
פורנו, זה מה שעושה לך???

ימים של אושר מגיעים,
חלפו עברו זמנים קשים,
חזר האושר שאבד,
הנה מצאתי את האחד,

ז-רו-בבל,
גבר שנראה כמו אל,
יום יבוא ונתחתן,
כי אין כמוך שיורד...
לזרוק ת`זבל! מה???

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים