Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

האמת על ריפוי סרטן באמצעות שיטות טבעיות


פורסם ב2 בפברואר 2008, 23:54
בעקבות התוכנית "הקרב על הסרטן – פרק ראשון" שמשודרת בערוץ 10 ברגעים אלו.
עשו טובה, אל תאמינו.
בסך הכל ראיתי קטע קצר, אבל זה מה שהוליד את הרשומה הבאה:
הקטע שאני ראיתי בתוכנית, דיבר על אשה שהיתה בת 30 וקצת כאשר חלתה בסרטן. טיפול הכימותרפיה עשה לה רע (לההה...) והיא הפסיקה אותו ועברה לאיזו שיטה, שלא קלטתי את שמה, שמדברת על תזונה נכונה, שינה נכונה, פעילות גופנית וכדומה וכל זה בשעות המסויימות והנכונות.
בואו, הסכיתו לי, אני אגיד לכם את האמת בפרצוף, אבל לפחות זאת תהיה האמת. תוכלו לבחור אם לבחור בה או לא, אבל לשנות אותה, לא תוכלו.
האמת היא, שהאדם חי היום הרבה מעבר למה שחי בעבר.
סרטן הוא לא רק תוצאה של אורח חיים לא בריא, זיהום אוויר, מים, מזון וכו`, חוסר בפעילות גופנית והשלימו את שאר הסיסמאות ששכחתי. סרטן, הוא תוצאה גנטית של גוף חי, שפעם הראשונה במיליוני שנים, הגיע לגיל ממוצע של 80 שנה.
הסרטן היא מחלה מתבקשת. אם לא היה סרטן, לא היו חיים בכלל.
שנית, אין ספק שיש גורמים המזרזים סרטן וגורמים שגורמים לסרטן.
אתם רוצים לחיות בבועה של שאנטי באנטי על אי טרופי, לאכול רק מהטבע ולקוות שבכך תנצחו את הסרטן או שהוא לא יגע בכם? בבקשה. זו משאלה שלי גם. אבל אז תצטרכו לוותר על כל הנוחות שהתרגלתם אליה, שתי הדקות, שהן יותר מדי, לחכות לאוכל שיהיה מוכן במיקרו, הרפואה המודרנית, שבחסרונה כל שפעת או שריטה יכולים להיות פאטלים, שירותי גריאטריה מתקדמים לעת זקנה וכו`.
ובסופו של דבר, גם זה לא יכול להבטיח לכם שלא תחלו.
הלאה. אין ספק שברגע שעוברים לתזונה מגוונת ורבת סיבים, פירות, חלבונים ושאר ירקות, הגוף מרגיש טוב יותר. שמעתי גם לא פעם שמחקרים הוכיחו שפעילות גופנית, לא ברמה של הליכה במוזיאון, של 30-60 דקות, 5 פעמים בשבוע מורידה משמעותית את אחוזי המוות ובעלת השפעה מסויימת על תחלואה בסרטן.
אבל בבקשה, אל תתפסו לכל מיני שיטות טבעיות/רוחניות ותשליכו הצידה את הרפואה המודרנית.
צריך להרגיש טוב וחיובי, צריך לאכול תזונה נכונה ולהמנע ככל האפשר מגורמי סיכון כמו עישון ואלכוהול, חובה לעסוק בפעילות גופנית. הרגשה חיובית משפיעה מהמוח, שחש אותה, על הגוף. תזונה נכונה, מאיטה את התחמצנות התאים, המנעות מגורמי סיכון, זה ברור ופעילות גופנית, מוכחת שוב ושוב כעושה רק טוב למכונה המשומנת היטב, הטבעית לחלוטין והפלאית, שזה לא יאומן, שנקראת – גוף האדם.
אפשר לעשות את כל זה בנוסף להעזרות ברפואה. זה לא חייב להיות או, או.
המקרים עליהם שומעים, של אלה שעברו לשיטות הטבעיות/רוחניות, נטשו את הרפואה המודרנית והבריאו – אלה המקרים שבכוונה מדגישים אותם. הרי לא תשמעו על מקרים שלא הצליחו...
יש לזה ביטוי יפה באנגלית: cherry picking.
מה שנקרא, לאסוף רק את הדובדבנים היפים, הנוצצים ומושכי העין ותשומת הלב.
וחשוב לי להדגיש- טבעי אצלי זו לא מילה גסה, אבל בניגוד להרבה מהנוהים אחריה ללא מחשבה, זו לא המילה היחידה וה-ה-מילה...
אנחנו חיים יפה מאוד בעידן המודרני בזכות הרבה סיבות שכולן לחלוטין תלויות בטכנולוגיות המודרניות. תוחלת החיים היום היא הארוכה ביותר מאי פעם. אין טוב בלי רע.
יש מקום לגנטיקה, לרפואה ולטבע. הם שזורים יחדיו. גם כאן, לטוב ולרע.
הרפואה המודרנית אינה נלחמת בטבע, היא מנסה להלחם ברע, שלפי תפיסת האדם, הטבע גורם לנו.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים