Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

הרפתקה בפאצ`ולי


פורסם ב2 ביוני 2006, 13:02
אתמול הפתעתי את עצמי שוב. במקום לשבת בבית, לקחתי את עצמי, לקחתי את עצמי במונית ולקחתי את עצמי לאחד מהישובים לאורך החוף של חיפה לפגוש את פָּאצ`וּלי. פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה, נוסעת לגבר שאני לא מכירה הביתה לצורך דייט. ווֹאוֹ ווֹאוֹ, להרגע, זה בסדר, הוא לא רוצח/אנס/חבר בחוג טיסנים להנאתו סידרתי. היכרתי אותו דרך אתר הכרויות. מתוך איזה 700 איש שפנו אלי שם, בזמנים שעוד טרחתי להכנס (ואני לא זורקת סתם מספר...) רק איתו דיברתי בטלפון. סרבתי לו כמה פעמים, הוא המשיך להתקשר מדי כמה שבועות. עד שהפסיק. בסוף מתוך יאוש ובדידות (ולמקרה שהוא קורא כאן, מתוך זה שאתה מהמם, משאיר חותם ובעל זין גדול...) סימסתי לו ביום רביעי. הוא חזר אלי מיד. ידעתי שאם אני רוצה להפגש איתו אני חייבת להגיע אליו הביתה. הוא לא מאמין בפגישות בבתי קפה. גם אני לא, אבל אני בעצם לא מאמינה בכלום. ידעתי גם למה זה יוביל, למרות שמבחינת פאצ`ולי (ואל תהנהנו בראש עכשיו) זה לא היה אמור להוביל לזה. הוא באמת תכנן הכרות של ערב חושני של מסג`ים ותו לא. הוא בעניין של להכיר תוך מגע לא ישיבה בבתי קפה ודווקא לא בעד זיונים בדייט ראשון (למרות שזיוני מוח כנראה לא נכללים בהגדרה של זיונים...). אבל אחרי חודשיים בלי סקס הייתי חייבת לנקז את הדם שמילא לי את המוח. אחרת איך אפשר להסביר את החוכמה המתפרצת שגרמה לי לכתוב רשומת אנטי-שוביניסטים במקום לדעת את מקומי ולעבור עם הסמרטוט על כלי הנירוסטה עוד פעם אחת, כי יש שם טביעת אצבעות?
מה היה שם? אני לא כותבת תיאורים מפורטים. הרי תכלס, אני מתמחה בלהכניס את המילה סקס בכול מקום אפשרי, זה מספיק בשביל לשכנע אנשים שאני יודעת על מה אני מדברת.
מה יהיה? עוד נראה...


תגיות: לא באמת קוראים לו פאצ`ולי, אבל באמת באמת סוף סוף היה לי,סקס!
(לא שומר לי תגיות, משום מה, יכול להיות ששברתי את עורך הבלוגים של תפוז??)

תגובה 1:

גברי אמר/ה...

כל יום יכול להיות חגיגה מסאזים אישיים וזוגיים מצוין כמתנה.
0522958156 ‬‬‬www.vipmassage.co.il
לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.
תצומת לב יחס אישי ואוזן קשבת.
*פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש
כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות.
מסאזים
*לארועים.
*בטבע.
*אישיים.
*זוגיים.
*חוייתיים.
*בשיתוף בן הזוג.
*ב 4 ידיים.
*לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.
מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 7 טכניקות רפואיות וכלליות.לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק.
בוגר-מדיסין,מאסטר ושלוס.
תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה.
*מקום כפרי במרכז עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים