Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

יצא לי חצ`קון כזה גדול ש...


פורסם ב27 בנובמבר 2007, 18:56


יצא לי חצ`קון כזה גדול שהתחלתי לדרוש ממנו דמי שכירות.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שאפשר לקפוץ ממנו בנג`י.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שכדי לפוצץ אותו אני אצטרך לטפס על סולם.

יצא לי חצ`קון כזה גדול שכדי לפוצץ אותו צריך דחפור די-9.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שלא כדאי לפוצץ אותו כי מדינת ישראל תמחק מהמפה.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שהוא פותח בשבילי דלתות.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שאם אני אעשה בו חור, אני אוכל להתקבל לעבודה בסאפרי בתור פיל.

יצא לי חצ`קון כזה גדול שהתקבלתי לאולימפידה בתור משוכה.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שאם יורד גשם, אני לא צריכה מטריה.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שבטעות ניסיתי לעשות איתו סקס מתוך שינה.

יצא לי חצ’קון כזה גדול שאני צריכה להסתובב בגללו עם דרכון.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים