Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

באוטובוס


פורסם ב14 במרץ 2006, 14:26
ריח של סבון
נמהל בריח עיתון.
תמיד יש מישהו עם ריח של זיעה.
זה צורב את האף.
אני עוצרת את הנשימה.
מנסה להחזיק כמה שיותר
עד שיתאוורר.
זהו נגמרה הנסיעה הנוחה -
זקן/גבר עם ג`ינס מלוכלך/אישה שמנה
התיישבו לידי, כמעט עלי.
מתרחקת כמה שאפשר
יושבת מה זה עקום
עוד רגע עוברת דרך החלון כמו כלום.
מזל שיש לי גב חזק, סובל כמו גדול.
גברים פותחים רגלים, אני סוגרת אותן.
מצטמצמת במושב.
אחד מצ`קצ`ק בלשונו כל הזמן.
אחר משתעל ישר מאחורי.
קולות צורמניים של רוסית מכסים על הכל.
רוצה לאטום את האוזניים ולצרוח דיי!!!
קצת שקט, קצת...
אישה מחטטת כמעט בכל החורים האפשריים
היי! יש עוד כמה שפיספסת
מזל שהם מכוסים....
אני צריכה לזכור לבדוק, כשהיא תרד, איפה היא נגעה בעמודים.
בדרך לעבודה, רוצה שהנסיעה לא תגמר לעולם
בדרך הביתה אני על קוצים.
ככה זה כשנוסעים
באוטובוסים.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים