Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

אנשים,


פורסם ב17 במאי 2007, 10:17
הם נתפסים על החולשות שלך. הם קולטים איפה הם יכולים לנצל, זה הדבר הראשון שהם קולטים ממך, ואיך שהם קולטים את זה, הם עושים בזה שימוש, הם ינצלו את החולשה שלך, נגדך. הם לא יחשבו, ללכת מסביב ולעקוף או ללכת דווקא כנגד החולשה הזאת, ביחד איתך, ולחזק אותך. ההפך. תשימו לב, דבר ראשון שאנשים מחפשים אצל אנשים אחרים, אפילו מבלי דעת, זו החולשה. לפעמים, אולי ברוב הזמן, כי רוב האנשים הם לא אנשי עסקים, הם יעשו את זה באופן תת הכרתי. אבל ברגע שהם זיהו את החולשה שלך, היא נרשמה אצלם במוח, אתה מסומן והם יעוטו עליה. הם יחפשו איפה אפשר למתוח אצלך את הקו עוד קצת, לפשפש בחולשותיך, לנצל את זה לטובתם. זה שהם לפעמים עושים את זה בלי כוונה, זה אפילו עוד יותר נורא, כי זה אומר שזה עוד יותר מושרש ושכיח.
יש גם אנשים טובים. איפיון אחד, משותף ומרכזי אצל האנשים הטובים שפגשתי בחיי היה זה שהם לא חיפשו להתפס לחולשות שלי ולנצל אותן כנגדי. כל שאר האנשים שכן עשו את זה, נחשבים בעיני לאנשים נוראיים, רעים ורשעים, וגם אם עשו את זה באופן לא מודע ולכאורה בלי כוונה, הלא כי כן, נושאים באשמה לא פחות. פושעים, לא פחות מזה, פושעים בלב ובנפש ובכל ישותם.
הם אנשים רגילים לגמרי, אולי כל אדם שני ברחוב. לא חייבים להיות מנהיגים פוליטיים מושחתים, לא חייבים להיות בעלי כישרונות מיוחדים, איי קיו גבוה, הישגים, מובדלים במשהו משאר האדם. לא, הרוע קיים בחלק גדול מהאנשים שנתקלתי בהם בחיי ולא נתקלתי בנסיכים של אנגליה מן הסתם.
(כן נתקלתי באנשים בעבודה, בוסים, פקידי בירוקרטיה, חברים לצבא וכו`...)
יש משפט שביום ששמעתי אותו התבהרו לי כמה דברים על עצמי: "אם אתה לא רוצה שהזאבים יטרפו אותך, אל תתנהג כמו כבשה". מאז, כשהייתי מהרהרת בו, הייתי חושבת שהוא נכון עד כאב והייתי מלקה את עצמי על כך שאני מתנהגת ככבשה ולכן נושכים בי, כל פעם מחדש, ואל לי להאשים איש, חוץ מאת עצמי, פועה שכמותי. אבל אחר כך, שוב באה הביקורת – ומה אם את באמת כבשה. כיצד כבשה לא יכולה להתנהג כעצמה? אם את כבשה, חזקה עלייך שהזאב ידע זאת וינצל זאת. אם את כבשה בעולם של זאבים, הלך עלייך...






מוקדש לפוצ`י, שטוב ליבו הוא לפיד זורח שמאיר את החיים ושטוהר נפשו מחזיר את האמונה באהבה. הוא אחד מהטובים ביותר.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים