Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

העבודה שלי

(תאריך הפירסום הנכון הוא איי שם בעבר...)

היא תמיכת מחשבים. לפני שאתם פולטים אוווו גדול ומתרשם, אני רק אוסיף שזה לא כזה ביג דיל. צריך רק ל"דבר חלש" אליהם, להזהר לא להכניס להם מים לתוך האוזניים כשמקלחים אותם, ללטף בעדינות את הביוס וללחוץ להם על הכפתורים הנכונים. הרבה יותר קל מתמיכה בבני אדם, לא?
האמת? אין לי מושג מה אני עושה שם... ציורי ילדים של איש מקווים הם דבר יותר טכני ממני. אני טוענת שאני פשוט שורדת שם (אם כבר מדברים על לשרוד, אז למה, למה, למה (?!) ג`ק מ"אבודים" לא נמצא כשצריך אותו? אני מוכנה שהוא יקטע לי רגל anytime! ג`ק, בוא תתפור אותי!). אני יושבת בפינה שלי ועושה את עצמי יודעת את מה אני עושה את עצמי שאני יודעת. אני מסתמכת על זה שאני לא לבד ויש צוות שאפשר להעזר בו (שדווקא כולל את הארלי “…Dude” , רק פחות רזה ויותר טיפש).

הכי הורגות הן הפניות האלה, שברגע שאני עונה לטלפון, הם ישר צועקים לי: "מה יש למחשב שלי?!?!"
דההה, אותך אולי??
אני לא מבינה, בבית הם הרי לרגע לא יחשבו להתקשר לטכנאי של המקרר ולצעוק עליו: "מה יש למקרר שלי?!" ואז גם לחכות שהוא ינחש בטלפתיה את התקלה...

יש גם את היותר מתוחכמים, אלה עם הידע הטכני, שכבר נוטים לפרט לך את מהות התקלה ועושים לך את העבודה הרבה יותר קלה:
"תגידי, מה זה הזה שקפץ לי פה ליד הזה השני איפה שהחלון (או! "חלון"! יש רמז!) של הזה כשלחצתי על הכפתור הזה שעושה את זה...." הא??? אההה, אין בעיה הבנתי, פשוט תלחץ למעלה על הזה, תסגור את הזה, תעביר למטה את הזה השני, ימינה עד הצומת, שמאלה ברמזור, חכה שיהיה בו אור אדום ואז תן גז....

מתוקף היותי בחורה, אני נתקלת מדי פעם בטעויות טיפוסיות של גברים. זה לא קורה הרבה, כי העובדים שם מכירים אותי כבר. אבל הנה דוגמה למישהו חדש שהתקשר לעזרה ושעשה השלכות לא יפות בכלל:

-שלום, אפשר את משה או את איתי?
הם לא נמצאים כרגע.
-אפשר להשאיר להם הודעה?
כן בוודאי, אני הפקידה שלהם!
-טוב, אז תגידי להם ש...
אין בעיה, אני רק הפקידה פה!
-בסדר, אז תמסרי ש...
כן, אני אמסור מה שאתה רוצה, כי אני הפקידה!

...הטיפש עדיין לא תפס! למה שתהיה פקידה בצוות אנשי מחשבים???
חבל שהוא תפס אותי בדיוק ברגע בו התפטרתי מתפקיד הפקידה ופתרתי לו את הבעיות שלו (במחשב, לא במוח...). ובטיפש הזה אתם אחר כך עלולים להיות תלויים לעזרה...

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים