Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

זאת היתה אמורה להיות רשומה נימוסית


פורסם ב22 באוגוסט 2006, 22:17

מחנכת, מלמדת, מסבירה ברוגע ובנעימות על מה זה הטרדה מינית ולמה היא מטרידה. אבל יותר מדי חשיפה לדעות מטומטמות במקרה הרע או סתם תמימות במקרה הלא טוב, של גברים וגם של נשים, גרמו לפיוזים במוח שלי, שהם לא בדיוק תלת-פאזי, להשרף.
תכניסו את זה לראש הקשה שלכם. אם אתם מאמינים שגושי חומר רחוקים בשמים יכולים לקבוע לכם אם "תזכו בסכום כסף גדול" או מתריעים על זה ש"מישהו מנסה לשים לכם רגל", אז אתם יכולים להכניס גם את מה שאני אומרת לכם למוח הצר שלכם.
נשים עוברות הטרדות. הן עוברות אותן כל הזמן. יש גברים זבלים, שאולי הם לא זבלים בתחומים אחרים בחיים שלהם, אבל החרמנות הגברית שלהם מעבירה אותם על דעתם. ואנשים מפורסמים הם לא פחות חרמנים, הם בדיוק אותו הדבר. אתם פשוט יודעים יותר על מה שהם עושים, מאשר על אנשים מפשוטי העם. הם יכולים לנצל את כוחם במכוון, או אפילו בתמימות, משום שמרוב כירכורים סביבם, הם פשוט מתבלבלים.
לנשים אין כל אינטרס לצאת לפומבי ולהתלונן סתם. הן לא מרוויחות מזה כלום, אם כבר הן רק מפסידות. אחרי הראשונה יוצאות עוד, לא כי הן גולשות גלים ומנסות להנות מ"עליה על הגל", אלא כי הן קיבלו אומץ סוף סוף, כי הן מגלות שאין מנוח גם אם מנסים להדחיק, כי הן יודעות שעכשיו יאמינו להן ואולי, אולי, יצלבו אותן פחות. וכן טומי (לפיד), גם אחרי 6 שנים זה בסדר להתעורר ולהגיד שהוטרדו.
זאת הטרדה ברגע שמבצעים באישה משהו שהיא לא הסיכמה לו. זה לא משנה איך היא התנהגה קודם, יש גבול שלא עוברים אותו! וזה לא משנה עד כמה המעשה נראה לא מזיק, גם נשיקה יכולה להיות הטרדה, זה לא חייב להיות אונס קשה או הטרדה ממושכת במשך שנים.
זה לא הופך תלונות אחרות על הטרדות קשות יותר מנשיקה ללא רלוונטיות, "ברוך השם" יש מספיק הטרדות בשביל כולנו.
גברים, אתם חרמנים, תודו בזה! זה לא מפתיע שדברים כאלה קורים. למה כולם מופתעים וישר מאשימים את האישה??? הם מנצלים את זה שהאישה חלשה פיזית, את העובדה שהרבה פעמים הם בעמדה גבוהה ממנה, הם משתמשים בנורמה שעדיין קיימת שאישה היא טרף קל ומותר.
מטרידים הרי גם נשים חזקות וקשוחות אז בטח שיטרידו את אלה שנדמה שהן מרשות את זה. רוצים לדבר על ההתנהגות שלנו? הנשים יכולות לפלרטט, להתחנחן, נשים נוהגות להתיילד, להיות "אובר" נחמדות. זה לא אומר שהן רוצות יותר מזה. אם הגבר רוצה יותר, שיברר קודם, שישאל יפה, שיזמין לבית קפה, לא שיתנפל ישר!
זה לא יפסק, כל עוד מתייחסים לגברים שמבצעים את הדברים האלה בסלחנות.
משום מה, אנשים נוטים להבין יותר את החרמנות הגברית מאשר את חוסר החרמנות הנשית. יותר מסתדר להם קוגנטיבית שאשה תעליל סתם או תעשה עניין, מאשר שהגבר באמת אשם, למה??? אולי כי משהו מהחרמנות הגברית הזאת טבוע בכל הגברים והם מפחדים להרגיש אשמים. וגם נשים נגועות בזה, אם הן לא יעמדו לצד הגברים, הן יתפסו כפמיניסטיות פריג`ידיות, שונאות גברים, כלומר הן יצטרכו להתעמת עם מה שהן באמת, מיעוט נרדף שלא מצליח להטמע ברוב השולט, כמו שהן כל כך רוצות להאמין שזה מה שהן הצליחו לעשות.
ובעקבות רשומה אחת, מטומטמת לחלוטין. אשה שמדברת כמו ילדה קטנה ומטומטמת, שיוצאת נגד הפמיניזם וחושבת שפעם היה שיחרור האשה והיום יש כליאת האישה. רוצה לדבר על פעם? פעם בכלל לא היו נותנים לך לדבר!!! את יכולה ללכת לערב הסעודית, שם אישה היא "עדיין אישה", בדיוק כמו פעם. נראה אם תחזיקי מעמד שם. יחזרו אחריך כמו שאת רוצה מיד לפני שירצחו אותך אם יחשדו בך שהסתכלת על גבר אחר, יתקנו לך דברים בבית בתנאי שהארוחות יהיו מוכנות בזמן, לא תהיי חייבת ללכת לעבוד, למעשה לא יתנו לך ללכת לעבוד ואת תוכלי להנות בבית עם עשרת הילדים שתביאי בגאווה לבעלך, אחד מהם כמובן חייב להיות בן, "היורש"... את רוצה לעשות עיניים לבוס שלך בשביל קידום ולא יכולה כי הוא "אישה ביצ`ית"? תנסי להתקדם בזכות הכישורים שלך, יותר עדיף. בטח שיותר עדיף מאשר שאם הוא יפרש את זה לא נכון ותמצאי את עצמך מנסה לשלוף מהושט לשון מחוספסת של חרמן מזדקן!

שמעתי טענה (מאשה מטומטמת) שדיי לראות נשים כתמימות וכלא אחראיות למעשיהן, יש בזה משהו, אבל אז מה נשאר להגיד כנגד הגברים המטרידים?

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים