Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

אני לא כפתור ON/OFF!


פורסם ב24 במאי 2006, 19:49
אני לא כפתור ON/OFF. אם כבר אולי מעגל חשמלי משולב (אפשר להגיד שיש לי כמה ג`וקים בראש...), מתי תבינו את זה גברים דבילים?? אם אתם מתחילים איתי כבר, תתחילו עם כוונה ואל תתחרטו אחרי שתי שניות. תקראו את הבלוג שלי, תפנימו מי אני, תלכו תשבו עם עצמכם בצד איזה שעה ותחשבו אם "זה" מה שאתם רוצים. אם כן אז לכו על זה, אם לא, אז תעזבו אותי בשקט. אם כן ואני כבר מראה נטיה לכיוונכם, הצלחתם (מעט מאוד עוברים את ה-cut), תנצלו את זה. תעלו על האוטובּן וקחו אותי איתכם. תמשיכו ישר, אל תזגזגו, אל תעצרו בשוליים, אל תרדו ממנה לכל מיני יציאות, רק כד לנסות לחזור אליה אחר כך. אם זה לא נראה לכם, קחו איזו פניה ימינה לתוך איזו שכונה לפני שאתם מדברים איתי בכלל. הכפתור שלי לא נלחץ כל כך מהר, אבל כשהוא כבר נלחץ קשה לכבות. הזרם החשמלי ממשיך, עד שהמעגל ישרוף את עצמו.
אני לא כפתור ON/OFF!

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים