Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

למה לא לעשות סייבר במצלמה עם בנים


פורסם ב4 במאי 2006, 19:43
כי רגע אחרי שהם גומרים, הם מעבירים למצב עסוק/לא נמצא/סתם נעלמים ולא חוזרים בלי להגיד כלום ומשאירים אותך עם תאוותך בידך במקרה הרע או בלי החיבוק של אחרי במקרה הטוב. ואני עוד מתכוונת לסקס עם מה שאני קוראת לו מסנזיזים - יזיזים במסנג`ר ;) , לא סתם ארחי פרחי (ויש גם מסנדידים...אה, בעצם לא, עם כולם זה נגמר בסקס בסוף... ).
מצד שני, גם סקס במציאות (עם בנים) זה לא משהו. גם אז ימאס להם ממך מהר מאוד והפעם הבאה שתשמעי מהם תהיה אחרי כמה שבועות כשהם ירצו שוב. ואז תסכימי גם הפעם כמובן, כי גם את רוצה, למה מה?! אבל אחרי שהם יעלמו ולא ירצו ממך כלום יותר בפעם השניה או העשירית, שוב תרגישי שלא רק הפכו אותך לסמרטוט, אלא גם ניגבו בך את הרגלים. ברור שיש כאלה שלא אכפת לך מהם וגם את "מנצלת" אותם, אבל לא יעזור, נשים תמיד תקשרנה יותר לגברים מאשר הגברים אליהן בעקבות סקס. הגברים שאכפת לך מהם, להם יהיה פחות אכפת ממך ואלה שלא אכפת לך מהם, בסופו של דבר גם את הסקס לא תרצי לעשות איתם.
בנים, זוהי זוית המבט הנשית. אני יודעת שאין מה לחנך אותכם. ככה אתם. אבל אולי תבינו איך זה נראה מהצד שלנו ותהיו קצת יותר נחמדים? (אני בספק...)

ובקיצור, למה לא לסייבר במסנג`ר:
1. כי יש להם אופציה להעלם חלקיק שניה אחרי שהם גומרים עם או בלי קשר למצבך.
2. כי תקבלי קלוז אפ היסטרי על האיבר שלהם, ותתעצבני למה הוא לא מבין, שלראות וריד כמו שמנתח רואה במוניטור, שניה לפני שהוא פותח אותו, לא ממש עושה לך את זה.
3. כי אחרי שתראי שהם כן יודעים לשפשף, כל מה שיעלה לך בראש זה למה את החרסינה באמבטיה הוא לא מנקה ככה.
4. כי תמצאי את עצמך, תוך נסיון לגרות אותו, מלקקת את המצלמה שלך.
5. כי תתדאגי יותר לאיך שאת נראית במצלמה ותשכחי להתרכז בו ופתאום תגלי שאת מסייברת עם עצמך...
6. כי אז הוא ירגיש חופשי לתת לך כל מיני הוראות משונות כמו לכי תביאי מלפפון..., תעשי כל מיני דברים עם כל מיני איברים בגוף שלך, או סתם הוראות העמדה של – תעמדי ככה, תשבי ככה, עד שתחשבי שמביימים אותך בסרט כחול.
7. כי המצלמה קולטת הכל ובנוסף לאיבר שלו תצטרכי להסתכל גם על הכרס המשתפלת בכל הזמן הזה.
8. כי אלא אם כן נולדת בלי ידיים ואת יודעת להקליד עם אצבעות הרגליים, זה עסק מסורבל מאוד.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים