Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

איש באמונת ססקוואץ` יחיה

פורסם ב14 ביוני 2007, 11:04
כל מי שחשב להגר לקנדה, שימו לב למה שהולך שם:
לפני שנים כאשר קנדה הפכה למדינה רישמית, ניגשו ראשי עדת מאמיני ססקוואץ` שחיו במדינה, לראש הממשלה הקנדי הראשון, טענו שהם מתייעדים לחקור את מושא הערצתם - הססקוואץ` ולהפוך את חקירתם למלאכתם וביקשו, לפיכך, שממשלת קנדה תעניק להם זכויות המעוגנות בדתם, פטור מכל עבודה אחרת, ותספק להם תמיכה כספית. ראש הממשלה הקנדי שלא חש מאויים מקבוצה קטנה שכזו ואף קיווה שבכך הוא יחזק את הקשר עם מאמיני הססקוואץ` והם בתורם ישמרו את תרבות הססקוואץ` הקנדית המפוארת, תוך שיתוף פעולה עם התושבים האחרים, הסכים להסדר. (יש אומרים שהוא היה שיכור כלוט באותו רגע). בין ראש הממשלה, פייר סטטוס, ונציג ססקוואץ` נקבע ההסכם שנקרא בקיצור: הסכם סטטוס-קווץ`.
השנים חלפו. מאמיני הססקוואץ` החלו להתרבות בקצב מואץ כתוצאה מהוקרה לססקוואץ` שבעצמו לא משתמש בקונדומים. הם החלו להתבדל מהאוכלוסיה הקנדית, להתרבות בינם לבין עצמם בלבד, לשלוח את ילדיהם לבתי ספר על טהרת לימודי תרבות הססקוואץ` ולהקדיש את כל חייהם לחקר, לימוד ושימור תרבותם. הם פיתחו סגנון לבוש משלהם – הגברים מגדלים זקנים לחקות את פרוותו של ססקוואץ`, הנשים מסתובבות, מחוץ לבית בלבד, בחצאיות מיני ובמחשופים כמה שיותר עמוקים כדי להראות יפות לזמן שססקוואץ` יתגלה בפניהם סוף סוף (מה שגרם לירידה דרסטית במקרי האונס בין מאמיני הססקוואץ`, משום שהגברים מאסו בכל האיברים החשופים האלה. מעניין שלפי העיתונות הקנדית הסטטיסטיקה הראתה על עליה במקרי ההטרדות המיניות דווקא בנשים המוסלמיות הרעולות בפרברים הסמוכים), הילדים לובשים חולצות עם הדפסות משתנות של 3 תמונותיו הידועות (והיחידות) של ססקוואץ`.
דבריו של ססקוואץ` שהושארו כסימנים על עצים נאספו ואוחדו לספר הקודש הססקוואצ`י, אותו לומדים ומשננים המאמינים מגדול עד קטן ועל פיו הם מחוייבים לנהל את חייהם.
משום שססקוואץ` הגדול חי חיי טבע חופשיים, ללא חוקים, הנוהרים אחריו מסרבים להכיר בחוקי המדינה של קנדה וטוענים שהם נוגדים את הדרך בה ססקוואץ` חי ולכן את הדרך שבה עליהם לחיות. הם הקימו לעצמם מערכת חוקים ובתי דין משלהם, המתאימים לרוח המסורת הססקוואצ`ית. לא רק זאת, הבעיה שכתוצאה מהתערבות לא מוצלחת במהלך משחק מונופול אחד, הפסיד ראש הממשלה דאז, פייר סטטוס, לראש אגודת ססקוואץ` ונאלץ להעביר את המונופול על דיני האישות הקנדיים לבתי הדין הססקוואצ`ים. וכך, למשל, קנדית שרוצה להתגרש מבעלה, נאלצת לעבור את הטקס הססקוואצ`י של קירקור וניפנוף הזרועות תוך קפיצה על רגל אחת, בעוד על בעלה לצעוק לעברה שהיא גם תגדל את הילדים וגם לא תראה ממנו גרוש, תוך שהוא טופח על ראשו ביד אחת ומסמן מעגלים על בטנו בידו השניה. (יש אומרים שמה שהבעל צריך לעשות הוא הקשה יותר).
מאמיני ססקוואץ` הקימו מערכת חינוך אוטונומית משלהם, הכוללת גני ילדים, בתי ספר, פנימיות לילדים ופנימיות לאנשים מבוגרים. שם הם לומדים את מדעי אדונם הססקוואץ`, את הביולוגיה שלו, את ההיסטוריה שלו, את הסימנים הקדושים שהוא משאיר אחריו ואת הדרך הנכונה לנשום.
למותר לציין, שאף אחד מאלה לא מכין אותם להתערות בחברה הקנדית הרגילה, לה שאפו כולם בתחילת קום מדינת קנדה.
בגלל שמאמיני ססקוואץ` זוקפים לזכותו את המשפט:"ביום שלישי לא בא לי", הם הפכו את היום השלישי בשבוע למקודש ומקדישים אותו למשחקי סטנגה מדרכות. לא פעם הם גרמו לסגירת עורקי תנועה שלמים ביום הזה בגלל המשחקים האלה שלהם. כשהתושבים הרגילים מנסים למחות על כך, מאמיני ססקוואץ`, שידועים כעצבניים כמו ססקוואץ` עצמו, עוברים לשחק סטנגה על ראשי המוחים. שחקנים שהתעייפו מלרדוף אחרי הכדור שמנתר מהראשים למרחק גדול מדי, שכללו את המשחק לאבנים הנמצאות בשפע בסביבה ומזכות ביותר נקודות.

המאמינים בססקוואץ` אינם טיפשים כמו שהם נשמעים. הם הבינו שכדי לדאוג לרווחתם במדינת קנדה המתפתחת וכדי שיוכלו להמשיך לעסוק בחקר ולמידת ססקוואץ` ללא גורמים מפריעים כמו עבודה או תרומה לחברת הלא-מאמינים שסביבם, עליהם לנצל את כוחם הפוליטי העולה בזכות ריבוי האוכלוסין הגבוה במיוחד שלהם.
מנהיגי מאמיני ססקוואץ` השכילו לחתום על הסכמים קואליציוניים שקבעו את גורלה הפוליטי של קנדה והצליחו להפוך לשרים במשרדים ממשלתיים שעוסקים בחברה וברווחה ובכך השיגו תנאים מועדפים וסיוע כספי לעצמם בתחום החינוך, השיכון, קצבאות ממשלתיות שונות וכספים יחודיים שמדינת קנדה לא יודעת בכלל שהיא משלמת וכל זאת על חשבון אוכלוסיות אחרות במדינה.
כמו כן הוקם בקנדה משרד ממשלתי במיוחד בשבילם – משרד דת הססקוואץ`. כל תפקיד המשרד הוא להעביר חלק נכבד מתקציב המדינה למשפחות של מאמיני ססקוואץ` גרידא.
הם הצליחו להביא לחקיקת חוקים שונים ומשונים שרק ססקוואץ` בעצמו היה מסכים להם. דוגמאות ידועות לכל הן מכירת קליפות עצים בלבד למאכל בסופרמרקט בימים מסויימים בשנה ושחזירים יש לאכול ע"י טריפתם בעודם חיים.

כיום נוצרה בקנדה תופעה ייחודית של שכבה שלמה מהאוכלסיה שמתרבה בקצב משולש, אינה עובדת ורק עוסקת בלימודי הססקוואץ`, הכופה את דברי הססקוואץ` על שאר התושבים והמקבלת תמיכה כספית נרחבת ובחלקה מושחתת מידי ממשלת קנדה.

אולי תתפלאו לשמוע, אבל גם בישראל קיימת קבוצה קטנה של מאמיני ססקוואץ`. אבל כאן הם לא חושבים לחיות על חשבון המדינה והמדינה הנאורה שלנו גם לא היתה מאפשרת להם את זה.
ועכשיו, נכון שעדיף בישראל?


אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים