Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

אני צריכה אותך


פורסם ב30 במרץ 2006, 22:34

אני צריכה אותך
שתחכה לי עם כוס קפה חם
כשאני חוזרת הביתה בלילה קר
שתצחק מתוך חיבה
כשתתפוס אותי רוקדת כשאני מנקה את הכלים
שתחבק אותי אחרי סרט מפחיד
כמו שהייתי צריכה אז
בפרקים הראשונים של אבודים
סתם להשאר בבית ולהתכרבל מול הטלויזיה
ידיים נשלחות ושוכחים מהצפייה
לדבר שיחות של עומק
ולהנות מהתחושה ההיא
כשמגיעים להבנה
שתהיה לי לבסיס ולמגן
לא להיות לבד יותר מול כל תבל
שתנשק את דימעותי כשרע
ותשרה עלי שלווה
שתפתיע אותי ובלי כל סיבה
תעזוב מעשיך כדי ללחוש לי מילות אהבה
לחוש את חום גופך בלילה
מתחת לשמיכה
ולדעת שהפעם לא אירא את השינה
שתעשה שכל ההיסוסים וכל המשחקים
וכל הויתורים וכל הפחדים
וכל המחשבות וכל העצבות
וכל השינאה וכל ההתרגזות
וכל היאוש וכל האומללות
יעלמו כלא היו
וכשהשמש תזרח כל בוקר
לא עוד עייפות וריקנות, רק אושר
אני צריכה אותך
שתקח את המושכות
זו כל בקשתי הפעוטה
עזור לי להתחיל לחיות

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים