Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

רשומה מאושרת לשם שינוי! (פרויקט אוהבים 2006)


פורסם ב22 במאי 2006, 6:10
פרויקט אוהבים 2006

"איך משתתפים? בתאריך 22/05/06 כל שעליכם לעשות הוא לכתוב רשומהפוסט ולהסביר מדוע טוב לכם בחיים? מדוע לכם יש סיבה לקום בכל בוקר? יום אחד, אתם מניחים בצד את התלונות והקיטורים, את הצבעים הכהים שעוטפים את חיינו כבדרך קבע ומתעסקים באושר שבחיינו."

אוי, תראו איזה יופי! איזה נשמות טובות ומתחשבות? המציאו פרויקט במיוחד בשבילי! תפור עלי הדבר הזה, לא? איך דואגים לי בבלוגיה הזאת!

יש לי כל כך הרבה סיבות למה טוב לי ואיזה כיף לי לקום בבוקר! וואו, מאיפה להתחיל??
בוא נתחיל מזה שאוטוטו אני בת 35, אני עדיין כל כך צעירה! יש לי עוד 5 שנים שלמות לפני שאני אהיה בת 40 ורק עוד 15 שנים לסבול מתופעות קשות של המחזור. להתמוגג...
כמובן שבגלל גילי הסיכוי להריון מוצלח פוחת משמעותית. אבל היי, במקרה הטוב יצא לי ספונטנית ילד עם תסמונת דאון, הם כל כך מתוקים, אני כבר לא יכולה לחכות לילד כזה! אבל אבל, גם המקרה הרע הוא כל כך נהדר. במקרה הרע, אני אצטרך קודם טיפולי פוריות וכל יום זריקה בתחת. אבל אין צירוף מקרים נהדר מזה! בגלל נטית גופי לפתח קרישי דם, בכל יום במשך תשעת חודשי ההריון, אני אצטרך לקבל זריקה בבטן. אני פשוט מתה על זריקות וזכיתי לקבל גם פרומו וגם סידרה באורך מלא! ולא רק זאת, אחרי שהילד המפגר יוולד, הוא יוכל גם שנים אחרי, בגיל 18, כדי שהוא לא ישתעמם אחרי שלא יגייסו אותו, לשחק "חבר את הנקודות" על הבטן של אמא! איך הכל מסתדר מושלם, לא?
אבל גם אם לא יהיו ילדים, זה דווקא יוצא לטובה, יותר זמן לי ולבעלי. אה, אין לי בעל וגם לא חבר. שכחתי לציין (אוי כמה נהדר! אני שוכחת דברים, איזה כיף, חיחי) שאני גם "בדיד" כבר 10 שנים כמעט. אבל רגע, זה בכלל מושלם! אף אחד לא אומר לי מה לעשות ואני יכולה לעשות כל מה שבא לי! אף אחד לא אומר לי לא לעשן בבית בכלל ולא לאפר בתוך המיטה בפרט, ואף אחד לא אומר לי לא לשתות! אני יכולה בכיף לבזבז את כספי על דברים לבית, בילויים, חופשות, איפור, בגדים, סיגריות ואלכוהול. רק שדברים לבית, בילויים, חופשות, איפור ובגדים אני לא כל כך קונה או יוצאת אליהם, אבל זה גדול! רק יותר כסף לסיגריות ולאלכוהול!
אין לי אוטו, אבל ככה לא צריך לנסוע לכל מיני סידורים מגעילים ולהתרוצץ לכל מיני מקומות כשהכי טוב זה בבית ואז לא מפספסים אף תוכנית מינורית בטלויזיה.
אני נראית צעירה לגילי, מה שאומר שבגיל 80 אני עדיין אראה צעירה לגילי, מה שיעזור לי למצוא את הגבר של חיי סוף סוף, כי אין הרבה בנות 80 שנראות טוב. ואז כשהוא ימות אחרי שנה ויוריש לי את מיטב כספו, אני אוכל להתהולל חופשי עם בני 70 ולהנות מהטיפולים הגריאטרים הטובים ביותר.
אני עובדת בעבודה שאני אוהבת כי חוטפים צעקות מאנשים שעצבניים כי המחשבים שלהם לא עובדים, אבל זה רק מאפשר לי לענות להם חזרה ולנצל את המשפט שהכי כיף להגיד: "זאת לא אשמתי, אני רק בורג קטן במערכת".
אף אחד מההורים שלי לא מת והם אוהבים אותי, לכן אפשר להתעלם מהטלפונים שלהם חופשי, אבל תמיד ניתן לפנות אליהם לעזרה כשצריך. ממש להנות מכל העולמות...
אני לא ישנה מספיק שעות בלילה כבר כמה שנים טובות. זה מעולה! יש כל כך הרבה שעות נוספות ביממה שמנוצלות היטב למשחק מחשב דבילי וללחיצה על F5.
לקיתי בדיכאון קליני, ששרידים שלו נשארו עד היום. גם זה מצויין. היה צריך דיכאון כדי להוציא את חוש ההומור שבי (גם ציניות בוטה נחשבת הומור!).
חטפתי קרישי דם בריאות בגיל 30 אבל קיבלתי בזכות זה בלון! עוד לא מקנאים? אז תקנאו בזה שבזמן טיסות והריונות אני צריכה להזריק לעצמי זריקות חומר מדלל. מה, מפחדים מזריקות? אני לא! איזה מזל יש לי???
עכשיו זה מובן למה אני קמה כל בוקר עם שיר קטן בלב (אפילו שאני עייפה רצח...)?
אחח, איזה חיים נפלאים!

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים