Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

קריז


פורסם ב15 במאי 2006, 16:51
מה עושים כשכל כך עצבניים וחסרי מנוחה? אני נראית כל כך רגועה מבחוץ, אבל בפנים טורנדואים מסתחררים מגעישים לי את הדם ומערבבים לי את האיברים.

עוד שעתיים להיות בעבודה. איחרתי שוב נורא. אולי שעות בלי סיגריה תורמות לעצבים. יותר בטוח שזה בגלל שאני לפני עניינים נשיים...

בא לי שמישהו - עכשיו! - ידביק אותי לקיר ויזיין לי את הצורה. וכולם טוענים שבשבילי למצוא, זאת לא בעיה. ובכל זאת, לא רוצה סתם עוד מכונה.

טוב שיש מכשיר MP3. תיכף אני אלך לעלות ולרדת בלי מטרה במדרגות.
להוציא קצת אנרגיות מיותרות. להעלים מחשבות דרך נשימות קשות.

ואחר כך אני אחזור הביתה. למשהו שהוא רק 4 קירות, שום דבר לנשמה. רק מספק לי מחבוא ומרחיק את האחרים מראות, עד כמה אני בודדה.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים