Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

גברים, ראו הוזהרתם


פורסם ב25 באפריל 2006, 14:04
יש שם למה שאני – high-maintenance. לפחות עכשיו אני יודעת מה לכתוב בכרטיס באתרי היכרויות.
לא שלא ידעתי את זה קודם. לא שלא אמרתי את זה קודם במילים אחרות. לא שזה לא הפריע קודם. כנראה לא העזתי לסכם את זה במילה אחת, חדה וקטלנית. המילה הזאת מזכירה לי יותר מדי מישהי מאיזה תוכנית ריאליטי בטלוויזיה, שהתייחסתי אליה בבוז (לבחורה, לא לתוכנית. התוכנית דווקא היתה בידור לא רע). מישהי שלא רציתי להיות כמוה, שלא חשבתי שאני כמוה. טריסטה. לפחות היא מצאה שם את אהבת חייה. היא ידעה שמה שחשוב זה ללכת על הבחור שיהיה מוכן לכל העבודה הזאת. לפחות היה שם בחור חמוד ועם נשמה שהיה מוכן לכל העבודה הזאת (וידע להתעלם מכל מה שהחברים שלו אמרו עליה).
ומה עכשיו, מה הלאה? לא יודעת מה עוד לכתוב, אולי פעם ראשונה שנגמרו לי המילים. חבל שהדמעות אף פעם לא נגמרות.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים