Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

זה מה יש


אני לא באמת משוררת
אבל מה עושים כשהעצב גודש
כמו מים שוצפים בנהר גועש ורועש
אתה אומר ששירים צריכים לבוא מהלב
אך המילים יוצאות לא שלמות, לא פוגעות
כנופלות על אוזני החירש
ואני מנסה, למצוא ביטויים
הם מרפרפים בחלל מסביבי
כמו פרפרים,
נוגעים לא נוגעים, כמעט לועגים
איך אוכל לתפסם, להפכם לשלי
אני לא משוררת, אולי אין את זה בי
אתה אומר שמספיק שהשיר יבוא מהלב
אז הוא יובן ויחדור ויחיה
ואם אני סופרת שורות אז זה לא זה?
לא יכולה לברוח מעבר לרציונלי
למצוא מטאפורות גדולות מהחיים
לרגש כמו שרק מעטים יודעים
גם אצלי נשברות אשליות מבוקר עד ערב
דרך כוסות של זכוכית ומיטה קרה
בבדלים של סיגריות
בשברי בקבוק אלכוהול על רצפה
זה יותר טוב? זה יותר מרגש?
מהלב, מהמוח, מתוך הקרביים
הפנים נשפך החוצה, זה באמת משנה מאין?
כל מילה זו דימעה, אמיתית, מלוחה
מילה עוד דימעה אט אט מצטברות
וכשהן משפטים, בי הן חוצבות תעלות
וככל שרטוב אני יותר מרגישה
כמו אדמת מדבר מחורצת ויבשה
קוים ארוכים, עמוקים ושחורים
וביניהם קצת ממני, חלקים חלקים
אני לא משוררת, הלוואי והייתי
אני יודעת שהכאב אז היה,
פחות אמיתי

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים