Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

מתוך הסידרה בערוץ 8 - גברים, נשים ומה שביניהם - פרק 2


פורסם ב12 באפריל 2006, 10:07
משיכה.
אני לא אלאה אותכם בפרטים כמו בפוסט הקודם. אפשר לסכם אותו במשפט אחד: אי אפשר לחזות התאמה בין בני זוג מבחינה מדעית.
טוב, אני אפרט, לא מסוגלת לדבר בכותרות, חייבת להשתפך...
הפרק הפעם עסק בשאלה האם אפשר לחזות משיכה והתאמה בצורה מדעית. לקחו 100 איש, העבירו אותם את כל סידרת הבדיקות שאפשר להעלות על הדעת: נתנו להם לתכנן מבחינה חיצונית את האדם האידיאלי שלהם, בדקו משיכה על סמך דימיון חיצוני בפנים בין בני זוג, אספו מידע על דיעות בנושאים שונים לראות אם זה גורם בהתאמה, שינו צורה חיצונית לגבר באמצעות בגדים ולאשה באמצעות איפור כדי שיתאימו לאידאל היופי והמשיכה מצד הצד השני. כל זאת, כדי לנסות ליצור התאמה ביניהם.
נשים נמשכות לגברים בעלי אמצעים, גם אם הן לא אומרות את זה בפירוש או אפילו לא חושבות שהן חושבות ככה. העמידו גבר בחלון ראווה בבגדיו הרגילים לעומת פעם שניה בה לבש מראה של איש עסקים מכובד וערכו סקר בין הנשים ברחוב. אחוזי המשיכה שלו עלו פלאים, כמובן, בניסוי השני.
הגברים יצרו בעזרת תוכנת מחשב את האישה המושלמת כל אחד בעיניו. הממוצע נתן תוצאה של מה שידוע כבר – חזה גדול, מותניים צרות ואגן בינוני, בצורה שתיתן את מראה שעון החול - אגן בהיקף 91 ס"מ ומותניים בהיקף 58 ס"מ. כלומר, יחס מסויים בין המותניים לאגן הוא סימן לפוריות משום שכך קל יותר ללדת ונראה שהגברים מבלי דעת יודעים את זה.
לסיכום מה שבדקו היו המשתנים הבאים וההשתלבות ביניהם:
משיכה גופנית.
דימיון בפנים בין בני הזוג.
מבחן c.q., מבחן התאמה שבודק מגוון העדפות וגישות אישיות וחברתיות.
האמת, פיספסתי את הלקראת הסוף של הפרק, אבל לפי הסוף שראיתי בריפרוף, המדענים לא הצליחו באף אחד מהזיווגים שלהם על פי המשתנים האלה.
וואלה, אין חוקים...
מה שמזכיר לי את הסרט "ואז הגיעה פולי". הוא סוכן ביטוח חיים בורגני, מסודר, פדנט, היסטרי מחיידקים ומחשב סיכונים על כל דבר בחיים. היא מלצרית ספונטנית, קלילה, מפוזרת, לא מתכננת, מפחדת מהתחייבות ואוכלת חיידקים לארוחת בוקר, צהרים וערב, כולל ביציאות לפאב מקערת הבוטנים החופשיים שמחלקים שם. וזה לא צחוק, מסתבר שיש המון חיידקים בקערות הבוטנים האלה, תתחילו לרחוץ ידיים אחרי השירותים לפני שאתם דוחפים אותן לקערות ואנשים אחרים אוכלים מהן אחריכם! לכאורה הזוג הכי לא מתאים בעולם. למרות התחלה צולעת, הם ממשיכים לצאת ומתאהבים. הוא אוכל אוכל אתני בשבילה ומקיא כל הזמן, לומד לרקוד סלסה לוהטת, לומד לקחת סיכונים. בסצנה בלתי נשכחת, הוא אפילו זורק בוטנים על המדרכה באמצע הרחוב ומלכלך אותם טוב טוב לפני שהוא אוכל אותם, כדי לגרום לה להשאר איתו. היא סובלת את כל המוזרויות שלו. הכל בזכות האהבה.
אבל אולי בכל זאת זה רק סרט...

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים