Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 6 בפברואר 2008

נראה אותך גבר לא מתאפרת...


פורסם ב7 באפריל 2006, 1:34
היום קניתי איפור ב-1,400 שקל. טוב, לא ממש היום, אבל זה פתיח טוב. טוב, גם יכולתי לא לעצור בסכום הזה ולהמשיך עם עוד איזה 500 כמו כלום, אבל זה כבר לא פתיח טוב לחשבון הבנק שלי (כל כך הרבה "טוב", האם אני מרגישה טוב???).
בחורות צריכות להתאפר, אין אפס בעניין הזה. אם את אשה, את מתאפרת. ואם לא, משהו לא בסדר איתך. וזה לא נאמר בהתמרמרות פמיניסטית. ככה אני באמת מאמינה (שיט, כרגע פיספסתי הזדמנות לעוד רשומה פמיניסטית עסיסית, כמו שאני אוהבת). מצחיקים אותי הגברים האלה שאומרים שאשה לא חייבת להתאפר, מספיק שהיא תהיה מטופחת... אדוני! אשה לא יכולה להיות מטופחת בלי איפור! מה היא תעשה, תדאג להתקלח יום יום וללבוש תחתונים נקיים ותו לא??? אם היא כבר מטופחת, זה אומר שהיא דואגת לתספורת וצבע ופן, לציפורניים ארוכות וצבועות או לפחות מסודרות, לבגדים באופנה, לתכשיטים, לשים לבושם, להוריד שיער בכל המקומות הנכונים ואז ייייייייייי (חריקת בלמים צורמת), היא תעצור בדיוק בשלב שבו מגיע הזמן לשים מייקאפ??? ולמה שהיא תעצור שם בכלל, אם היא דאגה לכל השאר?
ויש את הטענה של: "אני אוהב בנות עם איפור עדין". הווו, איך אני "אוהבת" את הטענה הזאת של "איפור עדין"... קודם כל, אדוני, איפור לא יכול להיות עדין, הוא אולי יכול להראות עדין, אחרי עבודה קשה ולא עדינה בכלל. הוא לא יכול להיות כזה, כי אם הוא נקרא איפור אז הוא כולל מייקאפ (בשביל הבנים - במייקאפ הכוונה לקרם החום שצריך למרוח על כל הפנים כדי לשוות להן מראה אחיד) ואי אפשר מייקאפ בלי פודרה ואי אפשר מייאקפ ופודרה ולא לשים סומק ואז אי אפשר לפחות בלי מסקרה על הריסים, אחרת הם יראו חיוורים ועם ריקושטים של מייקאפ ופודרה עליהם. וכמובן שאי אפשר בלי שפתון כדי להשלים את התמונה, אחרת השפתים יראו כמו שהיה נראה קיר לבן מסוייד בין 3 קירות מכוסי טפטים. ואם כבר שמנו את כל זה, אז מה זה כבר לזרוק איזו צללית או שתיים.
ואם הכוונה ב"איפור עדין" לפס שחור בעין, אז יש לי חדשות בשבילך, פס בעין זה לא איפור עדין, זה שם כיסוי למישהי שלא יודעת להתאפר ונעצרה בגיל 14 (או שהיום זה הפך לגיל 9 בקצב שהן מתבגרות בו...) וחושבת שהעיפרון השחור של מקס פאקטור, שמחזיק לה עד היום זה הדבר הכי אופנתי שקיים. או שהיא סתם קיבוצניקית-פריקית-לובשת שרוולים-וסנדלי מדוזה. ועל אחת כזאת אין לי מה להגיד חוץ מתשארי בתחומי הקיבוץ שלך, עד שתמצאי את חוש האופנה שברח ממך ותפסיקי לבלבל גברים עם ה"איפור" שלך, שיבואו אלי, אחר כך, בטענות משונות על סגנונות איפור שלא קיימים ביקום העירוני והנורמלי.
ובכלל, רק בנות עם פנים מאוד מאוד יפות יכולות להרשות לעצמן ללכת בלי איפור בכלל וגם אז הן יראו יותר טוב עם איפור, עדין או לא עדין.
לכן, אין כזה דבר "איפור עדין" כמו שאתה מתכוון אליו וכבר אמרנו שנשים צריכות להתאפר ואם לא, אז הן סתם תום-בויי, בדיכאון, לא נשיות, חסרות סטייל, קיבוצניקיות פריקיות או דוגמניות-על, או סתם לא מטופחות!

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים