Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 18 בפברואר 2008

כשאני אלד....


פורסם ב11 בנובמבר 2007, 21:02

טוב, עוד 4 שנים אני בת 40, חסרת בן זוג, לא מתכוונת להביא ילד לבדי, בררנית ועקשנית ואלא אם בחורף הקרוב וירוס השפעת יעבור שוב מוטציה, לאחת כזאת שתזריע נשים שנושמות אותו, אז הסיכוי שאני אביא ילד, ובתקווה יותר מאחד, לעולם הוא דיי קלוש.
אבל כך גם הסיכוי לזכות בלוטו וזה עדיין לא מונע מאתנו לפנטז על מה נעשה עם כספי הזכיה, אה?
לכן, אני מודיעה בזאת, קבל עם ועדה, שכשאני אהיה בהריון, אני לא מתכוונת להשתתף בקורס הכנה ללידה.
כל פעם שרואים קורס כזה בטלוויזיה, זה נראה כל כך מטופש. הנשים על כדורים גדולים (איפה יש כדור כזה בחדר לידה בבית החולים??), הגברים תמיד מאחוריהן מנסים להראות שהם בתוך העניין, כשבעצם הבעת חוסר האונים שלהם לא עובדת על אף אחד. בגלל זה הם מאחורה, הנשים לא רואות, המדריכה כבר רגילה...

הנה דוגמה מאחד האתרים על מהות הקורס:
"הקורס נועד לספק לבני הזוג את הכלים שיעזרו להם להיות בשליטה מלאה בשלב שלפני הלידה ובחדר הלידה עצמו. בקורסים לומדים על מה שמתרחש בבטן האישה במהלך הלידה, ואיך זה משפיע על האישה ועל העובר מבחינה פיזית ונפשית. במהלך הקורס הגבר "זוכה" ללמוד עיסויים שנועדו להרגיע את האישה במהלך הלידה, וכן מלמדים את בני הזוג סוגי הרפיות ונשימות. לומדים כיצד לראות בלידה חוויה חיובית ולא מטרד וכן לומדים לקדם את הלידה."

מה כבר מלמדים שם שאני לא יודעת או אדע לבד? לנשום? אם אני לא אדע לבד, כבר יזכירו לי בחדר הלידה שיש תופעה כזאת. ללחוץ? מישהו מאתנו לא יודע איך לוחצים? תנוחות שונות ללידה? גם ככה את שוכבת קשורה ברגליים (לא יודעת, ככה זה נראה) למיטת בית חולים, ואני בכלל מתכוונת ללדת בבית חולים שיאפשר לי ללדת בתנוחה שאני אמצא לנכון באותו רגע ולא במיטה, ככה שגם כוח המשיכה יוכל להראות שהוא מועיל למשהו חוץ מלגרום לי אי יכולת לעוף. שיטות מסאז` מצד הבעל להקלה על הכאבים? יש מישהי שאשכרה לא זרקה את בעלה ממנה למרחק קילומטר בזמן הזה? נראה לי שזה יותר לעמעם את שיקול דעתו של הבעל ולהשכיח ממנו שהמגע היחידי עם אשתו בזמן הלידה יהיה כאב חד של ציפורניים ננעצות בבשר.
הקורס הזה הוא עבודה בעיניים. הנשים משחקות אותה כאילו הן מתאמצות בזמן הלידה, כהכנה ללידה עצמה.
הגברים מתאמצים לשחק אותה כאילו הם מבינים מה הם עושים שם בכלל, גם כהכנה, לכל החיים...
זה כל כך מגוחך בעיניי. הריי בלידה לא יהיו משחקים וכאילו, צחוקים וכיף, בונדינג עם הבעל וכדורים צבעוניים גדולים. האשה תצטרך להתאמץ באמת, אם היא רוצה או לא.
נסו להזכר באיזו פעם שהיתה לכם עצירות קשה (ככה בדיוק תארה חברה שלי את הלידה), הגוף פועל ברגעים האלה לבד, אין לכם כמעט מילה בעניין, במקרה שאתם כמוני ובאמת מנסים לדבר עם פי הטבעת שלכם. הגוף לוחץ לבד, העניין נשאר בפנים, אתם מנסים לנשום ולהרגע אבל לא יכולים, מצליחים אולי לכמה רגעים ואז שוב העוויתות מתחילות מעצמן.
אז תסבירו לי מה זה משנה אם ירצו לכם על תופעת העצירות, אם יספרו לכם את המסלול המדוייק של הגוש הזה בפנוכו של הגוף שלכם, אם תעשו תרגילים מראש על כדורים גדולים, אם יהיה מישהו מאחוריכם לתמוך בכם. כשתגיעו לרגע הגורלי הזה בשירותים, כל מה שתוכלו לעשות זה לנשום, לנסות להרגע, להתכונן להתכווצות הבאה ולקוות שהיא תעבור כבר, בטוב או שלא.

ברגע הלידה המוח יעשה OVERRIDE לכל מה שנלמד בקורס המצחיק הזה. הגוף יעשה את מה שהוא יודע, הרופא את מה שהוא יודע ואת תצטרכי לנשום, ללחוץ, לחרוק שיניים, לסבול כאבים ולזכור שכל זה הוא לחיוב. ככלות הכל, כמה שכיף שהעצירות נפתרת סוף סוף אחרי כל הסבל הזה, זה בטח הרבה יותר כיף כשיוצא תינוק בסוף ולא סתם גוש ח...

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים