Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 30 באפריל 2008

הלוווו, אולי די לבבל"ת על טוויטר??

רן הר-נבו כותב ב-'רק רשת' על טוויטר. לחתולה של שרודינגר מישהו כבר צריך לסתום את הפה. לא היה אחד כזה. קבלו:


"מסתבר שעם כל הרעש העצום והבאזז הבלתי נסבל כמעט, לשירות יש בסך הכל 1.3 מיליון Unique Users בחודש...הנתון הוא אמנם של comscore, ולא של טוויטר עצמם - כך שצריך להיות זהירים - אבל גם אם המספר מעט גבוה יותר, מדובר בכמות זניחה, הרבה הרבה מתחת לכמות המלל האינסופית שנכתבת על השירות."
- האם לא תרמת עכשיו בעצמך ל"כמות המלל האינסופית שנכתבת על השירות."??

"המספרים האלה קצת היממו אותי, בעיקר בגלל שקורא ה-RSS שלי מקבל מדי יום 6-7 פוסטים שמנתחים כל פינה ב-Twitter, בפייסבוק כולם מטווטרים לי במוח, משקיעים אמריקאים, אנשי מדיה, כולם שואלים את דעתי על המוצר - עד שהיה נדמה לי שמדובר בתופעה חובקת עולם."
- אז אולי כדאי שתפסיק את המנוי לבלוגים האלה??

"מסתבר שכמות האנשים שמרגישים צורך לבשר לעולם שהם הולכים להתקלח ולהילחם בקשקשים, לא כזאת גדולה אחרי הכל."
- בחיים לא חשבתי לספר שאני הולכת להתקלח ודרך אגב, בחיים לא סבלתי מקשקשים.


"הבועה הזאת, שבה אתה מוקף באנשי היי-טק שהם - כמה מצער להגיד - דומים לך מדי, יוצרת לפעמים אשליה שתחומי העניין שלך מעניינים את כל העולם ואשתו."
- בוקר אור, מקיאטו כפול או מלחי הרחה? בדיוק כתבתי על זה...

"אני חייב לציין שגם ברוב הבלוגים שאני קורא לאחרונה ולא קשורים לאינטרנט, הווידג’ט של Twitter כבר איננו, נמחק."
- אני בלוג שלא קשור לאינטרנט והווג'ווג' של טוויטר חי וקיים אצלי. למעשה הוא המשך של הסנוז של תפוז, אחרי שעזבתי אותם ושמחתי מאוד שהם שוב לא המציאו את הגלגל אלא העתיקו ויש לי חלופה, שהיא בכלל המקור. גם בסנוז לא סיפרתי על המקלחות שלי (אולי לצערם של חלק מעשרות המנויים שלי).

"השורה התחתונה בעיני היא שקהל היעד של טוויטר הוא הברנז’ה עצמה, זאת שכותבת ומפתחת את המוצרים שאחר כך חודרים לשאר השוק. ומכיוון שהברנז’ה היא הראשונה לאמץ כל דבר, היא גם הופכת אובססיבית לגבי שירותים שמעניקים לה שירות שאופיין בדיוק לצרכים שלה. אלא שבניגוד לפייסבוק או פליקר, למשל, אני לא רואה את טוויטר פורץ את גבולות הברנז’ה עצמה. מדובר, בעיני, בכלי עם קהל יעד מאוד מאוד מוגדר - והחדירה אל קהל היעד הזה הושלמה כמעט."
- איבדתי אותך, אולי הייתי צריכה לעדכן בטוויטר שאני קצת שתויה עכשיו. אבל אבל, במאה אחוז כוח מוח, בטוח הייתי מבינה אותך!

"זהו. סיימתי את הפוסט. עכשיו אני הולך לשירותים, משם לצחצח שיניים, אחר כך לישון, בבוקר יש לי ארוחה עם משקיע, ואחריה אני הולך לעשות מיילים, שיחת ועידה, ומשם לשדרה החמישית לקנות נעליים. מרתק, לא?"
- מותק, זה שהטוויטרים שלך מעניינים כמו הישרדות בלי התחת של מרינה, זה לא אומר כלום על הטוויטרים שלי. אגב, סטילטו חזר לאופנה, לך על זה.



למרות הפוסט העצבני, ביקורת ונתונים הם תמיד מבורכים....

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה זה טוויטר?

ספרן הלילה אמר/ה...

מה זה טוויטר באמת?
יאי! זה עבד!

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

מייקי הגיב בציניות (הייתי רוצה לקוות...).
אבל טוויטר הוא מיקרו-בלוג, במקום בלוג. אתר שמספק אפשרות לעדכן בקצרה מה שרוצים, או להביא לינקים, במקום בפוסט חופשי - בתחום של 140 תווים. (אם אתה מכיר את הסנוז של תפוז, זה העתק של הטוויטר).
אם תסתכל בסרגל הצד שלי, יצרתי קישור בין העדכונים שלי בטוויטר לבין הבלוג (אפשרות שהיא לא חובה, הטוויטר עומד בפני עצמו, אבל זה נחמד).

אני שמחה מאוד שזה עבד! :)) ותודה שעדכנת אותי.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים