Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 5 באפריל 2008

ג'ני מקארתי, לא שיזיז לך, אבל אני מחרימה אותך!


לפעמים אני מצטערת שאני לא בלוגרית בארה"ב, זה אחד הרגעים האלה. יש לי פשוט תחושה מראש, שמה שאני אגיד על הבחורה לא ישנה משהו לאף אחד, וגם זאת במידה שיודעים בכלל על מי אני מדברת.
בארה"ב היא שוס בימים אלה ולאו דווקא כי היא מתרכזת במה שהיא כן יודעת לעשות - לשחק, או משהו כזה - אלא כי היא תוקעת את האף בעניינים שהיא לא מבינה בהם, אלא אם כן, רשיון להורות הוא גם דוקטורט במחקר מדעי.
למרות זאת, אפשר עוד להפיק תועלת מהפוסט הזה, לא רק כי היא מוכיחה שבלונדיניות הן באמת טיפשות, אלא בגלל שנס הדגל שהיא מובילה נגד החיסונים בארה"ב וטענותיה לגבי האוטיזם, הם נורת אזהרה ורלוונטים גם לכאן.
בלונדה, היא אם לילד אוטיסט. זה עניין קשה בפני עצמו. קשה להכנס לנעליה, קשה לשפוט אותה. מה שכן, היא עושה לי חיים קלים מאוד בלבקר אותה.
לא רואה תוכניות שכאלה, אבל איכשהו כבר יצא לי לראות שהיא הופיעה פעמיים אצל אופרה (Oprah) ופעם אחת אצל לארי קינג, כשאני יודעת שאצל לארי היא הופיעה שוב כנראה מאז התוכנית שראיתי מזמן.
שני משפטים שלה נחקקו לי בזיכרון, חוץ מתוכן הדברים הכללי שלה, כנגד החיסונים לתינוקות, משום שהם גורמים לאוטיזם.
הראשון, בו עדיין הייתי סבלנית ורק ציינתי לעצמי שהיא חיה בסרט - היא סיפרה שכשאוון, בנה, היה בן שנה וזמן מועט לפני כן הוא קיבל חיסון, היא הסתכלה לו בעיניים ופשוט ראתה "איך הנשמה יוצאת לו מהגוף". מאז הילד אוטיסט.

השני, הוא סיבת ההחרמה שלי אותה, בו היא החליטה שהיא הכוכבת הראשית בסרט החיים של מישהי אחרת, מישהי שאינה כוכבת מפורסמת ומדענית בעלת שם כמוה - היא סיפרה איך גרמה לפיטורי עובדת במעון של אוון, בגלל שזו שאלה אותה אם הוא לא סובל מבעיה מוחית. "איזה מן דבר איום להגיד על ילד!" היא מזדעקת ואופרה מהנהנת בראשה, "איך אפשר להגיד דבר כזה??", היא משחקת את השוקיסטית היטב.
יש לציין שהעובדת, פנתה אליה, לפני שאוון אובחן כאוטיסט ושמתברר שהיו דברים בגו. מי יצא טמבל עכשיו? לא העובדת, בטח שלא אוון, הבלונדה יצאה. יצאה טמבלית, מרשעת, מניאקית, חוצפנית, תופסת תחת, פוגעת בחיים של מישהו אחר רק כי היא סלברטי והיא יכולה וכל זאת בשידור לעיניי מיליונים. מיליונים שהתייחסו בטח יותר להנהונים המואצים של אופרה, מאשר למעשה חסר הצדק והפרופורציות, שסופר עליו זה עתה.
אגב, אני לא יודעת מה היה גורל אותה עובדת אחר כך, אם הוחזרה או לא לעבודה, כי אף אחד לא חשב לדבר על זה או לשאול על זה.

אצל לארי, היא התעקשה שצריך להקשיב לאמהות, כי "אמהות יודעות הכי טוב". היא חזרה וטחנה את זה שוב ושוב. אני לא אתווכח עם העובדה שאמהות בהחלט יודעות משהו. אבל "הכי טוב"? או להקשיב רק להן? או שרק להן צריך להקשיב ושהן לא צריכות להקשיב לבעלי המקצוע בתחומים הנוגעים לילדיהן? הרי היא בדיוק הוכיחה שהיא לא יודעת הכל כמה פסקאות למעלה מכאן, כשמישהי זרה קלטה את הילד שלה יותר טוב ממנה.

היא גם הוציאה ספר, בו היא מספרת שאפשר לרפא אוטיזם וכיצד היא עושה זאת עם בנה. אל תשכחו לצפות בטקס הנובל הבא, זוכה הפרס בתחום הרפואה, יהיה הפעם סקסי ובלונדיני במיוחד.

משרדי הבריאות, של ארה"ב ושל ישראל, ממשיכים לחסן את הילדים, כי חיסון זה חשוב, בעברית הכי פשוטה וכי בכל המחקרים עד כה לא נמצא קשר בין חיסוני התינוקות ואוטיזם.
אבל ג'ני מקארתי מצאה.


אופרה ולארי נותנים במה לטימטומת. על אופרה הייתי מאמינה (זה לא חדש אצלה ולא יגמר לעולם...), אבל על לארי, חשבתי שהוא יותר טוב מזה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לארי לא יותר טוב מזה. הוא סתם נראה כמו אינטלקטואל יהודי זקן, אבל הוא צהוב עד העצם. הוא כל הזמן מארח כל-מיני מתקשרים עם רוחות וכל מיני שטויות כאלה.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

נכון הזכרת לי, הוא ארח את סילביה בראון.
חבל, חבל עליו.

טוב שנזכרת בקיומי!

אנונימי אמר/ה...

אין סיכוי שאני אשכח שאת קיימת תאמיני לי. אני פשוט קצת עסוק. אני מזניח את כולם. גם לא עדכנתי אצלי שבועיים.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים