Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום חמישי, 3 באפריל 2008

הא! הסיינטולוגיה בישראל הולכת לחטוף בעיטה בתחת (אני מקווה)

סוף סוף יאיר גפרור הופך ללפיד אמיתי. ביום שישי, ערוץ 2, באולפן של יאיר תשודר כתבה שחושפת את הפעילות של כת הסיינטולוגיה בארץ, על כל גרורותיה הסרטניות.
אני מקווה שהם יחשפו (עושה רושם שזה יהיה כך בפרומו) גם את העמותות שפועלות תחת מטרייתה, מבלי שהן מציינות זאת, כי העומדים בראשן יודעים בעצמם שייצא להם שם רע ושהגושפנקא הפסדו-מדעית שלהם, תירמס עוד יותר.
וואה, וואה, איך צוות התוכנית והערוץ לא מ-פ-ח-ד-י-ם?!
חוץ מהסיינטולוגים, האגרסיביים בפני עצמם, גם זינוּ, החייזר, שליט היקום, עפ"י הסיינטולוגיה, עוד עלול להראות לנו סוף סוף את חמתו!
חובה לצפות, אפילו רק כדי לראות את זינו מראה את זיו פניו ועוד בישראל הקטנה!

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם זה נכון, זה מפתיע. סוף סוף הוא ימצא משהו לעשות חוץ מלצעוק שצריך לשחרר את עמרי שרון.
יש כתות שיש להן תפוצה כל כך רחבה, שכמעט מתקבל בציבור הרושם שמדובר בדבר לגיטימי. במיוחד במקרה שהם באמת מקימים לעצמם תאוריות "מדעיות". אני מציע לגלוש על הגל הזה, אם כבר בהתפכחות עסקינן, ולעשות סדרת כתבות על האיוולת והסכנה שבשלושת הכתות הנפוצות ביותר בעולם.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לצערי שמעתי את הפרומו לתוכנית בחצי אוזן והייתי כל כך מופתעת בעצמי, שעד עכשיו אני לא סגורה על עצמי שאני לא מטעה את הציבור. אבל כן, אני כמעט בטוחה שזה נכון.
הסיינטולוגיה עלתה על שיטת השיווק הטובה מכולן - למשוך לשורותיה מפורסמים מטומטמים (ולהסתיר את אמונתם בזינו - זה נחשב לידע רק ליחידי סגולה...).
הוווו, חלומות באספמיה, המשפט האחרון שלך. עכשיו שקט! אני מפנטזת. בוא נראה, עולם ללא אספני הבולים, חוקרי הנמלים וזרובבלה...

sumati אמר/ה...

יהיה מעניין לראות מה יאמרו עליהם, אני רושמת לי לראות.
קרובת משפחה שלי למדה משחק אצל מורה שהוא סיינטולוג (היא לא ידעה את זה כשהיא הגיעה לשם.. היא אפילו לא ידעה מה זה סיינטולוגיה). לאט לאט הוא משך לשם את כל התלמידים (חוץ ממנה) בסוף היא עזבה כי כל המצב פשוט עצבן אותה.

אנונימי אמר/ה...

בדיוק נזכרתי שדווקא היתה סדרת כתבות לא מזמן על שלוש הדתות הגדולות, והרעות החולות של כל אחת מהן היום ברחבי העולם. בי.בי.סי אני חושב, ושידרו את זה בערוץ 2... נראה לי.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

למי יש יום הולדת בקרוב??

אנונימי אמר/ה...

1. אני לא אורי השני.
2. לי יש יום הולדת בקרוב.
3. הממשק הזה לא נוח לי.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

1. הבנתי את זה.
2. דה מרקר קפה...
3. התמתנת בתגובות. זה יפה.
4. מתרגלים.
5. עכשיו כבר ממש אין לי מושג למי אני עונה, אבל אחת הנקודות פה חייבת להיות נכונה.
7. אני אכתוב בנקודות כדי שיהיה ברור:
א. אם אתה/את מי שאני חושבת מהקפה - פודל, אולי, יכול להיות כינוי ראוי?
ב. אם לא. וואטאבר...
10. מזל טוב

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים