Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום ראשון, 20 באפריל 2008

מצאו את ההבדלים

ידיעה ששמתי ב-HIT לעומת אותה ידיעה ששמתי ב-SHAVEH.CO.IL






מספר ההצבעות ב"שווה קריאה" לא גבוה, אבל ההבדל ברור, לא?

"שווה קריאה" מספקים גם כפתור לשים בתחתית כל פוסט (שאני אשים ברגע שאני אצליח לפענח איך אני עושה את זה בדיוק), אבל "היט" מרוכזים בעצמם כהרגלם ולא מספקים כפתור לדרוג תכנים מחוץ לקהילה הסגורה שלהם.

ושוב מצביעים ב"היט" אותם אנשים לאותם אנשים ושוב תצטרכו לפלס דרככם בין ידיעות מפורום קרן פלס... או רשומות על רשומות של "חג שמח".
שוב מערימים שם חומות של נוחות שסוגרות על הגולשים שלהם, מונעות מהם את הצורך לבדוק מה קורה בחוץ וגורמות להם ל-טימטום מוסדי.



6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בואי נכניס עוד כמה נתונים למשוואה. כמה זמן שווה קריאה קיים? כמה זמן היט קיים? למי היה יותר זמן לפתח קהילת מצביעים? למי היה יותר זמן לפתח מנגנונים חיצוניים?

אני זוכר השוואות דומות שנערכו בין ישראבלוג לבין הבלוגיה כשרק העלנו אותה (כאשר היא נקראה תפוז-בלוגים). אם אני זוכר נכון, לקח מעל לשנה עד שהיא נחשבה כתחרות רצינית. פיצ'רים רבים שנכללים בה היום לא היו קיימים בתחילתה.

היט יצא לאור רק לפני שבוע-שבועיים ולצערי לא עם כל הפיצ'רים שרצו לשים בו (אם זה היה עם כולם היו עולים איתו רק בעוד שנתיים). אז קודם כל התמקדו בהתממשקות שלו עם תפוז, בהמשך אני יודע שמתוכננים גם כפתורים לשים בבלוגים/אתרים אחרים ועוד. תני לאתר חסד של כמה חודשים לפני שתכריזי עליו ככישלון או ככזה שפוגע בגולשיו.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא שכחתי את עניין הזמן, רק רציתי להדגיש בדיוק את הנקודות שקשורות להווה.
ולא רק זאת, אלא שלדעתי גם לא ישתנו.
היט מסתמך כבר על קהילה קיימת, מספיק אנשים יודעים על קיומו.
ברור שתפוז יפנו קודם כל לקהל שלהם.
גם שכשיהיה כפתור לאתרים חיצוניים, הוא כבר יהיה מוצף עוד יותר בתוכן פנימי, שאולי לא כולם שותפים לדעתי, אבל אתה בטח יודע מה אני חושבת עליו ואז שוב איך יקבלו ידיעות חיצוניות את תשומת הלב?

אני דווקא חושבת שתפוז פועלים מצויין (עם כל החידושים וריכוז השירותים), כמו טנק דורסני וחסר מוטוריקה עדינה, אבל זה בדיוק מה שרק יחזק את האתר הזה וישמור את מי שהם רוצים לשמור בפנים (aka:גולשים שזה עושה להם את זה והם לא "עצבניים" כמוני).

אנונימי אמר/ה...

בעניין הכפתור תראי את הפוסט הזה.
אני מאמין שאפשר ליצור כפתור גם להיט אבל עוד לא ניסיתי.
בהצלחה.

אנונימי אמר/ה...

אני עוד לא החלטתי אם אני בעד או נגד שיטת הקידומים הזאת. לא ממש ברורים לי מה היתרונות ומה החסרונות שלה.

התחלתי להתעדכן ממך בRSS, אבל אני לא מצליח לבטל את העידכונים למייל. איך עושים את זה?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

עמית,
היט עדיין לא יצרו כפתור, למרות שהם אומרים שיהיה בעתיד.
תודה, על הפוסט, לא אפספס אותו.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

כחולי,
ביטלתי לך את המנוי במייל. יכול להיות שיקח לו יום להתעדכן.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים