Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שני, 28 באפריל 2008

העבודות שבעיני כיף לקום אליהן בבוקר

בהמשך לפוסט הקודם (וקצת בהשראת הבעלים של חתול ג'ינג'י אחד).

נכון לעכשיו ובלי נסיון קודם (שיכול להרוס לי את החלום), אלה עבודות החלומות שלי:

עבודה על גוררת בנמל חיפה.
ראיתי פעם גוררות מחנות ספינת נופש בדחיפה של הצד שלה אל המזח, מחזה מרהיב.
בזמן שהתגייסתי בדיוק פתחו בפני בנות את מקצוע ה'ימאיות' על גוררות חיל הים. ביקשתי גם את זה חוץ ממשהו עם מחשבים. לא התקבלתי, אולי הייתי אובר-קווליפייד? יש לי הרגשה שקיבלו רק ארסיות למקצוע הצבאי הזה ולא אשכנזיות לבנבנות כמוני... בסוף עשיתי מבחני לוגיקה והתקבלתי לקורס קצר ומצ'וקמק בממר"ם. לפחות שירתתי בבקשה הראשונית שלי, מבחינת מיקום על היבשה - בבסיס במדבר.
פיזיות לא מפחידה אותי. חורף לא מפחיד אותי. בדרך כלל אני סובלת מחום, לא מקור. כמו שאני רואה את זה, איזו ספינה צופרת לך, צליל מדהים (מזכיר צפירת משאיות), אתה קופץ לקריאה, שט לך בנמל, גורר, מחנה, בווירטואוזיות מדהימה ואז נח לך בשמש עם ספל קפה, עד הפעם הבאה.

עבודה בגן חיות.
מה יכול להיות רע בחיות? שום דבר שהוא לא רע יותר בבני אדם.

סקיפרית.
ואז יש ערך מוסף! - אני גרה על סירה משלי באופן קבוע במרינה. השכנים שלי הם אנשים כמוני שבחרו לחיות על סירות. זוהי אוכלוסיה מדהימה. סובלנית, מאושרת, חופשיה. כשאנשים עושים מה שהם באמת אוהבים ומה שהם בחרו בו מראש, הם רוב הזמן במצב רוח טוב. אלה האנשים היחידים שאני מוכנה להיות מוקפת בהם.
לפני כמה שנים בחיים לא הייתי מתפשרת על חיי תפרנית על סירה, היום אני כבר מסכימה להכל, כי כל דבר יהיה קפיצת מדרגה מהחיים שלי עכשיו. כבר מזמן סטיתי מהתלם. מנקודת התחלה שאמורה היתה להביא אותי לבורגנות המצויה, לקחתי פניה חדה, לא רצונית, לכיוון התפרנות והבוהמיות. אז אני זורמת...

מדריכת חדר כושר.
להסתובב כל היום בין המכשירים, אה וגם בין כמה בני אדם שעובדים עליהם, לקבל קריצות ממשקולות מתכת עגולות, שחורות, זה כמעט משתווה לנוף של ים מול העיניים.
הבעיה היחידה שצריך ללמוד בווינגייט, איזו שנה, ואין לי כוח לזה.

אם רק הייתי יכולה לקנות תוספת שכל במכולת, הייתי מוכנה להיות בכיף סטודנטית מן המניין בטכניון ודוקטורנטית לאיזה משהו מדעי, עדיפות לאסטרופיזיקה. אבל בעניין הזה לעולם אשאר wannabe, כמו הרבה מלצריות בהוליווד.

בעלת חוות פטריות בנגב/בעלת תחנות רוח ליצור חשמל בגולן.
כך או כך מרוויחים נופים יפים ופתוחים. ותחנת רוח מכניסה, אם אני זוכרת נכון, 50,000 דולר בשנה. הבעיה, שהילדים שלי, אם יהיו לי ילדים, יגדלו ילדי טבע מגעילים, שזה רק קצת פחות נורא מאם הם יגדלו ילדי עיר מפונקים. וגם, כמה זמן אוכל להדחיק את הרצון לדפוק הופעה ולקרוע את העיר בנעלי עקב ובגדים שהם לא ג'ינס וכובע בוקרים.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני חולם כבר שנים ללמוד הוראת שחייה לפעוטות, לעזוב את העבודה, ולהתחיל סוף סוף לעשות משהו שאהנה ממנו. ביליתי כמה שנים בשיעורי שחייה עם הבנות שלי, עם האחייניות שלי ועם עוד כמה ילדים שההורים שלהם הפילו אותם עלי, ואין תחושה יותר מהנה מלהחזיק תינוק בן 3 חודשים וללמד אותו לצלול. כיף עילאי.
אבל חלומות לחוד ומעשים לחוד. העבודה המכניסה (?), הרכב הצמוד, המזונות שצריך לשלם לגרושתי ומנהל הבנק שלי - כולם כאחד לא יאהבו את הצעד.
תכל'ס, זו שאלה של אומץ. בסוף כולם מסתדרים בכל צעד שבוחרים בו, אבל לרובנו אין אומץ לקחת החלטה וללכת נגד המוסכמות.

אנונימי אמר/ה...

דווקא מתאים לך ג'ינס וכובע בוקרים. או רק כובע בוקרים.

sumati אמר/ה...

החלום שלי היה להיות מדריכת כלבי נחייה לעיוורים. לאחר שאדם קרוב אלי נפטר, הגעתי למסקנה ש"זה או עכשיו או לעולם לא" והלכתי לריאיון, נחושה בדעתי לשנות את חיי ולא משנה כמה כוחות יידרשו לכך ממני. ברגע שהמראיין שאל אותי "מה תעשי כשתהיי בהיריון?" ו"מה בעלך יגיד על השעות הארוכות שתעבדי פה?" הבנתי שהשינוי הזה כבר לא יקרה..

חוץ מזה, לא נראה לי שאת צריכה תוספת שכל על מנת ללמוד בטכניון. אני חושבת שמה שיש לך מספיק.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

תודה, סום, אבל בכל זאת, או שזה לא מספיק שכל, או שזה שכל מהסוג הלא נכון.

גם אני חשבתי פעם לעבוד כמאלפת כלבי נחיה :)
קראתי פעם שהריון זו בעיה כי הכלב יכול לקפוץ לך על הבטן, אבל חוץ מזה יצא קצת שוביניסט המראיין הזה.
נראה לי שרוב הפנטזיות יותר טובות מהמציאות.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

רק כובע בוקרים, מייקי? אז שנוותר על הלאסו?

אנונימי אמר/ה...

זו סוגיה כבדת משקל. תני לי לחשוב על זה.

אנונימי אמר/ה...

עורכת תפוז דבורית שרגל עוזבת את תפקידה על רקע עזיבתו של המנכ"ל גיא אליאב

21:41 | 29.4.2008 מעיין כהן


תגיות: דבורית שרגל, תפוז, ולווט אנדרגראונד, דן חן


דבורית שרגל הודיעה על פרישתה מתפקיד עורכת אתר תפוז. שרגל, שהתפרסמה בזכות בלוג התקשורת שהיא כותבת תחת הכינוי "ולווט אנדרגראונד", כתבה הערב בבלוג שלה ב-TheMarker Cafe: "אחרי תשעה חודשים כעורכת אתר תפוז אני פורשת, תוך הבנה הדדית עם הממונים".


עזיבת שרגל הינה על רקע החילופים הפרסונליים שהתרחשו לאחרונה בתפוז: לפני מספר שבועות עזב גיא אליאב את תפקיד מנכ"ל תפוז, ובמקומו מונה לתפקיד דן חן, ששימש עד אז כסמנכ"ל תוכן סלולרי.

שרגל אמרה הערב ל-TheMarker: "דברים השתנו בתפוז, ולא מצאתי את מקומי".

דן חן מסר בתגובה: "יש הנהלה חדשה בתפוז, קורים ויקרו כל מיני שינויים ארגוניים ואחרים. במסגרת השינויים דבורית לא מצאה את מקומה. אני מאחל לה בהצלחה".



maayan.cohen@themarker.com

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

תודה על הידיעה.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים