Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שישי, 2 במאי 2008

Red Dwarf שידרו פרק לרגל ימי הזיכרון שלנו

אם כבר לצפות בסדרת מדע בדיוני, חסרת אפקטים, זו הסדרה.
כמה ימים לפני יום השואה, שודר הפרק הבא, שאני מכנה: "ניצחון הטוב על הרוע, גירסת ננס אדום", היוצרים מכנים אותו: "Meltdown", אבל קדימה תלמידים, כל הכיתה ביחד עכשיו, השורה התחתונה היא: "חו-סר ה-תוחלת ש-ב-מלחמו-אות!"

ארבעת אנשי הצוות (רימר - עם ה-H על המצח, ליסטר - זה שנראה כאילו הוא יצא מהסרט 'הקומיטמנטס' וקורא לכולם smeg head, קאט - החתול שעבר אבולוציה לאדם וקרייטן - הרובוט) מגיעים לכוכב שהוא שידרוג של מוזאוני השעווה. כל הנפשות בו הן בובות השעווה של ידוענים מההיסטוריה, שגם אמורות לשחק את תפקידיהן במקום סתם לעמוד שם. הבעיה שאחרי מיליוני שנים שנותרו לבדם, רובוטי השעווה הפכו מנטלית לדמויות אותן הם מגלמים. וכך שליטי הרוע הגדולים של ההיסטוריה, עושים כעת בדיוק מה שהם יודעים לעשות ומנסים להשמיד את עדיני הנפש הטובים.

במילים אחרות: היטלר, מוסוליני, קליגולה, נפוליאון, החונק מבוסטון, כל מיני נאצים אחרים, חברי K.K.K וכדומה (נכתב ללא סדר מיוחד...), הכריזו מלחמה על: אלביס, איינשטיין, פיתגורס, מרלין מונרו, לורל (מלורל והארדי), גאנדי ואמא תרזה (נכתב עפ"י סדר החשיבות שלהם...).

בגלל שהטובים הם מעטים/חנונים/פציפיסטים/אינטלקטואלים/יפים/אלביס המהמם, והרעים הם לא כל זאת, הם אוטוטו עומדים להפסיד במלחמה. רימר, הלוזר של אנשי צוות ספינת "ננס אדום", מחליט שזוהי ההזדמנות שלו להנהיג ולהוביל סוף סוף. מישהו. בעצם משהו. לפחות בובות שעווה.
הוא שם נשק בידי מרלין, גאנדי, אמא תרזה, הדאלי למה ושאר הטובים ומאמן אותם לקרב. שלושת חברי הצוות האחרים מנסים להניע אותו מכך בטענה שהרובוטים השעוותניים פיצחו את התיכנות שלהם, הם מסוגלים לחשיבה עצמאית (וגם לא רוצים למות) וזה הופך אותם לאנשים לכל דבר וכל מה שרימר עושה הוא בעצם להוביל אותם למותם.

בסופו של דבר הקרב מתרחש וכולם יורים בכולם. כדי להיות בטוח שהוא יינצח, לרימר יש תחבולה - בעיצומו של הקרב הוא שולח את קרייטן, רובוט הספינה, שלא יכול לסרב לבקשה של בן אדם, להעלות את הטמפרטורה בתרמוסטט של הכוכב.

הקרב הסתיים, הטוב ניצח, כי הרעים הובסו.
רימר עולז וצוהל, מכריז על היום כיום ניצחון של הטוב על הרוע ולא יכול להרגע מתחושת האושר העילאי שאוחזת בו על כך שהביא לכוכב שלום, חופש ודמוקרטיה.
הארבעה חוזרים לספינה שלהם, משאירים אחריהם כוכב ריק...


ואלביס שר בסוף את שיר הנושא! גדול!

הנה -קטעים נבחרים



7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מת על ננס אדום. למרבה הצער יצא לי לראות פרקים מעטים בלבד. ענק.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

יש עכשיו כל יום כמעט ב-15:30, אם תצליח להגיע למקום עם כבלים. הם כבר בעונה 5 (מתוך 8).

אנונימי אמר/ה...

איזה קטע הצליח לי
את רואה מיצי כשמסבירים לי לאט
אני מבין מהר
עכשיו רק תסבירי לי
אך משנים את הפונט המכוער הזה
הכול יהייה בסדר
ומיצי שההסבר יהייה בעיברית
למה אי אר נואו רידינג אנגלית
תודה.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

ראז,
אני שמחה שהצליח גם לך :)
זה גורם לי להרגיש שיש סיבה לקיומי בעולם...

לגבי הפונט, אין לי מושג. אבל זה נראה לי שולי לעומת כל מה שסבלת עד כה, לא?

אנונימי אמר/ה...

אני מניח שאת צודקת
משהו פעם אמר לי
שהחיים זה רצף של אי מושלמויות
תגידי איזה תפוח את מעדיפה עם הציאניד שלך?
ירוק וחמוץ או אדום ומתוק(ומשעמם)

אגב הצטערתי לראות שגם כאן
יש את המקביל לסנוז
אך מצטרפים כמנוי?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

אני משאירה את כל התשובות לאינטליגנציה שלך.

אנונימי אמר/ה...

את מעריכה אותי יותר מידי

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים