Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שלישי, 8 באפריל 2008

סליחה, מה השעה? תודה. וואו כבר עברה שנה? אני מאחרת!

יותר משנה שאני יושבת בבית, מאז התפטרותי מהעבודה הקודמת בפברואר 2007 (בה השתהתי 8 שנים).
וכשאני אומרת יושבת, כמו רוב האמיתות שלי, זה באמת יושבת. לפעמים היה גם שוכבת. לפעמים אפילו התהפכתי לצד השני. לפעמים גם קצת כתתי רגלי בין הסלון למטבח, זה שומר על כושר הליכה לא רע.
ועכשיו למשפט שהפיל אותי מהרגלים (לחיוב, לשם שינוי, אחרי הרבה נפילות אחרות מדברים כמו דפיקת הראש בקיר או ליטרים של וודקה):

עבדתכם הנאמנה מתחילה לעבוד!!!!

כן, אני יודעת שאני אמורה להגיד שפחתכם, אבל למה כל מקצוע שנשים נכנסות אליו, נשמע פחות טוב??

אז, כמו שזה לא נכון שדברים טובים באים בחבילות קטנות, כלומר רוב הזמן, לאור הטכנולוגיה הנאנואית של היום, זה גם לא נכון שהזדמנויות נופלות עליך מהשמים, כלומר רוב הזמן, לאור ההזדמנות שנפלה עלי מהשמים אתמול.
בעצם, גם היא היתה תוצר של נאנו-טכנולוגיה, הטלוויזיה שלי.

לא אלאה אתכם בפרטים, מה הופיע שם, או מי הופיע שם, יותר נכון, שגרם לי לקפוץ מהשקע הנוח שישבני יצר במשך חודשים על הבלטה האהובה עלי בסלון (אולי לא כל כך נוצר שם שקע, כמו שהתחת שלי התקשה כתחת של בבון ולכן זה רק נראה לי נוח), אבל הרמתי טלפון לאמא - אמא לאדם המדובר - האדם המדובר לבוס שלו - אחר כך לאמא שלי - אמא שלי שוב אלי - אמא לאדם המדובר -ואז האדם המדובר אלי. והנה יש לי פגישה לראיון עבודה במקום מדהים. תוך חצי שעה. (והנה הולאתם בהתרחשות המאורעות, בכל זאת ואף יותר ממני...).

הפגישה היום בבוקר. אין לי מושג מה יהיה ואם יהיה בכלל, אבל בינתיים אני משחררת קצת לחץ ומנסה את הקטע החדש הזה של 'אופטימיות'.

to be continued.....





13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב, בשעה טובה ומוצלחת, ובעיקר קולולולולולולולולו.

בהצלחה. נתראה במכרות המלח.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

:))
עכשיו יש לי המוןןןן כסף לרהיטים חדשים, טוב, אולי לרגל של מיטה חדשה, טוב, בעצם, קודם לשלם חשבונות? להההה, יאללה להשתולל, אני אוותר על החשבונות ואפילו אקנה 4 רגליים של מיטה!
אוף, עם הכסף באמת באות הדאגות...

אנונימי אמר/ה...

שיהיה הרבה הרבה בהצלחה :)

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

10x :)

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה! תפעילי את כוחותייך המטאפיסיים על המראיין...

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

תודה, אלכס?
זה כבר מאחורי והיה דיי מכור. בכל מקרה העבודה לא משהו מבחינת שכל קשה להתקבל אליה. אני מתחילה אותה מחר.

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב! תהני ושיהיה בהצלחה!

Unknown אמר/ה...

התקבלת? יפה לך!
הצעת שיפור: תגובות היררכיות, כדי שאוכל לדעת כשמגיבים לי!

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא יודעת מי אתה ומעכשיו אתה יכול להניח שאף תגובה לא מכוונת אליך.
סבבה?

Unknown אמר/ה...

זה בסדר שאת לא יודעת מי אני, זה הרעיון של מעריץ אלמוני.
אני תמיד מניח שאף תגובה לא מכוונת אלי, אבל לא זאת הבעיה.
הבעיה היא שאם את מגיבה למישהו, אז הוא לא יכול לדעת שהגבת דווקא לו, כלומר בתפוז אני מקבל מסר כשמישהו מגיב לתגובה שלי, וכאן לא.
עכשיו ראיתי שהתווספה צ'קבוקס למטה, שבה כתוב "שלח תגובות בדוא"ל לכתובת...", אז פתרת כנראה גם את הבעיה הזאת.

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה שיהיה לך... והיתה לך טעות דפוס ב continued

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

תודה, בובה וצודקת :)

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לאורי,
אני יודעת מה קורה בתפוז, אני יודעת מה קורה כאן, אני לא יודעת למה אתה לא יודע שיש דברים שהם לא כמו בתפוז ואני לא יודעת למה אתה צריך לספר לי על זה.
לא הוספתי כלום. ומופיעה שם כתובת קבועה, שהיא שלי.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים