Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום ראשון, 27 באפריל 2008

הלוואי ויכולתי לעבוד עם הסוריקטות בגן חיות

די כבר, אוקי?!?!
אני עוד 3 שנים בת 40, יש לי השכלה אקדמאית ונסיון של שנים בעבודה במשרד מכובד מאוד. אני לא איזו תיכוניסטית להתעמר בה, אני לא אשמה שאני נראית כזאת! או זה שאני חייכנית ויודעת לתת כבוד לזקנים האלה, שזה הבית האחרון שלהם על פני האדמה ונחמדה, ואתם כבר איבדתם כל צלם אנוש, זה נותן לכן זכות לדבר אלי ככה וכמעט לצעוק עלי?!?!?!
הפילו אותי לתוך העבודה הזאת ואני עושה אותה בדרך הטובה ביותר שאני יכולה, יש לך בעיה עם זה יאנה, זונה רוסיה?!?! את יכולה להגיד לי בשקט את מה שיש לך להגיד ולא לצעוק ולהאשים סתם. ויעל האחות, את רוצה לעשות להם את המצגות על המחשב, בבקשה תעשי, נראה אותך, או שתתני לי קצת קרדיט על זה שאני יושבת מול המחשב שלכם, לא בשביל לנוח,משהו שאני לא עושה ואתם עושים כולכם כל הזמן. ולא כי אין לי מושג מה עושים איתו, כמוך, אחות עקומה.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זוהי גם עבודת החלומות שלי!

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

זה שיש כמה קווי דמיון ביניינו, זה מטריד אותי מאוד...

אנונימי אמר/ה...

אין מקום עבודה בעולם שהינו נטול פוליטיקה אירגונית וקטנוניות של אנשים קטנים. רוב רובם של ה"ותיקים" חוששים משינויים (ויהיו מינורים ככל שיהיו), כך שגם הכנה של מצגת יכולה להתפס ע"י מישהי כפעולה שמאיימת על השגרה שהיא מכירה ולא חוששת ממנה.
אין עצה ואין תבונה כנגד טפשות.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

מיכאל, אבל אני לא כזאת! למה אם מרשים לעצמם ואני לא??
טיפשים? בסדר הם באמת עושים הכל בשביל לצאת טיפשים, אבל למה אני חייבת לסבול את זה??? או לסבול מזה?

אנונימי אמר/ה...

או-אה. המאווררים עובדים חזק היום.
אמרתי פעם למעסיק קודם שלי, שתהה למה אני נמצא הרבה בבק-אופיס, את המשפט הבא, ושיננתי אותו לשימוש חוזר: "אני נמצא שם כי אתה ביקשת ממני להיות שם. אתה לא משלם לי על זה אקסטרה, ואני יכול באותה הקלות להפסיק להיות שם. כל מה שאתה צריך לעשות, זה לבקש. אבל אם תעז להרים עליי את הקול עוד פעם אחת, אני שם את התג שלי כאן והולך הביתה. אנחנו מבינים אחד את השני?"
למרבה הפלא, הבנו אחד את השני.

אנונימי אמר/ה...

הי, למה להתלונן?
תלונה מורידה אנרגיה, מבטיחה תקיעות.

היתרון שזה כ"כ נוח וזמין...
להתלונן

אבל אפשר אחרת
שביב

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים