Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שישי, 25 באפריל 2008

מקבץ לפסח

NOT.

* קיבלתי את ההזמנה מהסופר. 300 שקל פחות, כי שכחתי ששניצלים אי אפשר להזמין בפסח... אה, וגם לא ספגטי, למי שלא ידע. ומסתבר שגם כמויות חלב הסויה של אלפרו, שאני מזמינה תמיד, הן לא כשרות. לא שיש לי משהו נגד חלב רגיל, הוא ממש לא רעל! אבל זה נוח שזה בא בקופסה עמידה וגם מוסיף לי קצת חלבונים ממקור שונה מהפרות לתפריט, רק שיהיה.

* האם הגברים ששולטים באינטרנט חושבים שאני איזו chick להתעלם ממנה? לעתיד פתרונים.

* אסור לי להכנס גם ל-HIT. הלב מזהב שוב עיצבנה אותי עם רשומה שזכתה למיליון הצבעות (בדיוק!) על איזו תחרות יופי מפגרת של בלוגריות שהיא יוזמת.

* מדהימים הדברים שמעצבנים אותי, אה?

* במקום שניצלים יש לי סטייק עין קפואים שאחד מהם הולך להכנס למיקרו עכשיו. טוב, אולי אני באמת סתם צ'יקה.

* מבטיחה ללמוד לבשל כשיהיה גבר שיבטיח לאהוב אותי עד יום מותו (וזה בטח יהיה מהבישול שלי).

* ביטחון עצמי נמוך לא הולך טוב עם מודעות יתר ותשומת לב לפרטים.

* האחות הראשית בעבודה הגזימה בפעם הרביעית שהיא דיברה אלי בהתנשאות והפעם שאלה מה אני עושה במחשב שלהם. עשיתי להם בפעם השניה איזו מצגת מטופשת בפאוור פויינט לאיזה חג/יום זיכרון שכנראה אמור להגיע השנה. נמאס לי שבגלל שאני נראית צעירה חושבים שיכולים לזלזל בי.

* טוב, אין יתרונות בלי בני אדם מסביבך שיצביעו על החסרונות.

* בעצם יש, אבל לא כשמדובר באחיות וברופאים. אף פעם לא הסתדרתי לא עם אחיות ולא עם רופאים. הם יותר מדי מנופחים מעצמם ואני יותר מדי שמחה לתקוע בהם סיכות.

* .... שכחתי....

* תתעלמו מהסוגריים (מתברר שוודקה כן כשרה לפסח).

13 תגובות:

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

ויש לי תוספת לעצמי:
(מנצלת את העובדה שאני עצבנית ולא יודעת מה אני מדברת. הל, תגובות תמיד אפשר למחוק).
גל מור כותב על המובן מאליו ולא מחדש כלום ועדיין יש לו מאות קוראים רשומים לעדכונים. איזו שושנה כתבה מאמר לאימגו על הסרט עם אן בולין - בעברית עילגת, לא מובן לפרקים רבים וסתמי, חנן כהן בכלל לא אישר תגובה שלי, אבל אולי זו טעות טכנית, לא נאשים סתם.
זהו בינתיים, עד הפעם הבאה - להתראואות!

אנונימי אמר/ה...

*סופר - אף פעם לא ראיתי סויה עם עטינים. עד שתראו לי אחת, אין דבר כזה "חלב סויה". הכי הרבה - משקה מאבקת סויה מגוררת. לא מגרה.
*גברים - לא שולטים באינטרנט. מצד שני, אנחנו בדרך כלל לא מתעלמים מ-chicks.
*את רוצה להגיד לי שבתפוז עולים נושאים מטומטמים? שוק.
*סטייק עין במיקרו זה כמו מקלחת עם מגפיים.
*את לא צ'יקה אם את חושבת שתחרות יופי של בלוגריות זה מתחרה רציני לתואר "הרעיון המטומטם של השבוע".
*גבר אמתי יודע לבשל, ולא מאלץ את האישה שאתו לקחת תפקידים מסורתיים שהיא לא רוצה. בייחוד אם הוא נשבע לאהוב אותה עד יום מותו (בהנחה שהוא לא על ערש דווי).
*בטחון עצמי נמוך הולך מעולה עם מודעו יתר ותשומת לב לפרטים. עובדה, הם תמיד באים יחד.
*אחות ראשית - עזבי, כשתגיעי הביתה תוכלי לכתוב עליה משהו מרושע בבלוג שלך :)
*יתרונות וחסרונות - השועל והכרם, השועל והכרם.
*כרית סיכות?
*"אם שכחת זה כנראה לא היה חשוב" היה תמיד אחד המשפטים השנואים עליי (יחד עם "בוא נראה אותך גבר", שתמיד עשה לי חשק להוריד את המכנסיים).
*לגבי הסוגריים - טוב.
*לעניין התוספת: גל מור הוא א. אדם נורא משפיע; ב. בלוגר שאני מוצא די מעניין, בחלק גדול מהזמן.
וחוץ מזה - יא רבאק, בלוגר. את יכולה להאשים רק את עצמך. מה רע בבלוגלי? כמו עצמאי, רק לא.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

הו, נימי... ;q
הייתי חייבת...

גם אני שונאת המשפט הזה עם ה"אם שכחת..."! - עוד משהו שההורים שלי עושים ונשבעתי לא להעביר הלאה.

מה הבעיה עם בלוגר?? אני לא עוברת יותר, שוב, בינתיים. גם ככה כל המעבר הזה העיק עלי כמעט כמו מעבר דירה במציאות. בטח היתה איזו סיבה, שאני לא זוכרת כרגע, שלא עברתי לבלוגלי.

אנונימי אמר/ה...

נימי, כן, נו. הורנבי כבר כתב את כל מה שהיה לי לומר בנושא הזה של הילדות שרודפת אחריך. אתה יכול להיות עבד היי טק עם השכלה די רחבה כלוא בגוף של בהמה במשקל כבד עם הרבה יותר מדי שיער, בסוף יש על המקרר של ההורים תמונה שלך מבר המצווה ושם חיבה מביך.

אנונימי אמר/ה...

מעשנת וגם נראית צעירה? איך?

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

התחלתי בגיל 30+, +גנים טובים.

אנונימי אמר/ה...

:-)

לפחות את לא תקועה בלעבוד כל היום על תוכנה בשפה שאתה מתעבת (כן. זה מה שאני עושה בחופש שלי. עובד על התזה).

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

בוא נתחלף?

אנונימי אמר/ה...

*התחלת* בגיל 30+? ומה עד אז: 'לא מפריע לי"? 'אים מישהוא *לא* יעשן לידי אני אשתגע?'

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

כן, לפני זה הייתי פאנטית מגיל צעיר לכל דבר שתורם לבריאות.

אנונימי אמר/ה...

היסתפרי.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

עבור קשירת צינורות.

אם תמשיך בטרוליות שלך, אני אתחיל למחוק.

אנונימי אמר/ה...

יאללה שיהיה לך בכיף.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים