Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום חמישי, 17 באפריל 2008

כנסו! כנסו! (הכל מותר בשם חופש הביטוי או יותר נכון חופש הניצול למען עוד קצת רווח כספי) העיקר שתכנסו...

אולי יש ויטמינים ברגלי צפרדעים שאנחנו לא מודעים להם ושמעלים את ה-I.Q?
הנה ידיעה שנתקלתי בה ממש עכשיו:
"אנשי ממשל צרפתים קוראים להטיל עונשים כבדים של עד 3 שנות מאסר וכן קנס כספי, כנגד מפעילי אתרי 'פרו-אנורקסיה' ופרסומים אחרים המעודדים נשים ונערות להרעיב את עצמן. בנאום בפני הפרלמנט הצרפתי, מסרה שרת הבריאות Roselyne Bachelot כי "מתן עצות לנערות צעירות אודות כיצד לשקר לרופאים, לומר להן אילו דברי מזון הם הקלים ביותר להקאה ולעודד אותן לענות את עצמן בכל פעם שהן אוכלות דבר מזון - אינו מהווה חלק מחופש הביטוי". השרה מסרה עוד כי על המדינה למצוא ולנקוט בהליכים משפטיים כנגד אלו העומדים מאחורי אתרים מסוג זה. מקור: רויטרס."
(הגעתי אליה מכאן)

אבל בינתיים באתר מרכזי בישראל בשם תפוז:
מאפשרים לפתוח קומונות פרו אנה - יאללה בנות, כנסו!
ומתממים לגביהן - כנסו!

ולא רק על התממות מדובר. הקישור האחרון פורסם באחד הפורומים של תפוז עם קריאה עולצת לבוא ולקרוא על קומונת הפרו אנה החדשה שלהם. קישור לפירסום הקומונה בפורום אני לא יכולה להביא, כי אותו פירסום נמחק שעות ספורות אחרי שהתמרמרתי עליו ואחרי שהמפרסם, עובד תפוז, ענה לי בצורה גסה ומעליבה.

אנורקסיות כל העולם (כולל פליטות צרפת) התאחדו ובואו לתפוז! כאן מקבלים את כולם בשם חופש הביטוי ובזכותו בלבד (אבל לא את אלה שאתר ONE מאיים לתבוע בגינם את תפוז, אפרופו הבלוג של ייגרמייסטר, שמיהרו להעלים מיד).

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הם מוחקים קומונות כאלה.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

נמרוד איפשר את פתיחת הקומונה מהתחלה ואף פירסם אותה.
קישור החיפוש שלי מראה ששתי קומונות בנושא עדיין קיימות שם.
מה זאת אומרת "הם מוחקים קומונות כאלה"? (אני שואלת ברצינות.)

אנונימי אמר/ה...

טוב לראות שלפחות הם מחקו את הקומונה הזו. אני בעד חופש ביטוי, אבל אני שם את הגבול בלתת לילדות חולות נפש טיפים להתאבדות.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

די!!! הם מחקו אותה בגללי!
עד לפני איזה שעתיים היא עדיין היתה שם!
תפוז האלה פשוט צריכים שאני אשב להם על הראש כדי לחנך אותם כל הזמן.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

מה אני אגיד, מחקו קומונה שמראש לא היו צריכים לתת לה להפתח?
(וזה חוץ מכך שפירסמו אותה רשמית, בששון ובשמחה בפורום וגם את ההודעה הזאת מחקו אחרי שאני יצאתי כנגדה ולא לפני שענו לי לא לעניין ואף בצורת קללה ישירה...)

אנונימי אמר/ה...

למה לכעוס? את צריכה להיות מרוצה. בזכותך מחקו קומונה. הלוואי עלי כזה כוח. זו גם הוכחה שהם שמים אליך לב.

עשית משהו טוב היום.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

:))

אנונימי אמר/ה...

בוינה שיחקת אותה!
אני גאה שישבת להם על הוריד בעניין הזה כי הוא חמור מאוד. אנורקסיה היא הפרעה נפשית קשה בעלת אחוז התמותה הגבוה ביותר מכל המחלות הנפשיות.

הבנות זקוקות לעזרה איך לצאת מהתופת ולא לעידוד ההפרעה שגם ככה שולטת בהן ופוגעת אנושות ברווחתן הנפשית והפיזית.

יכול להיות שתפוז לא היתה מודעת לכמה התופעה הזאת של פרו אנה ומיה היא בעייתית ולכן הם נקטו בדרכים מקילות יחסית, לדעתי מתוך תמימות.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים