Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שישי, 27 ביוני 2008

זוכרים שפעם חשבו שבעתיד מוח האדם יהיה מחובר ישירות לטכנולוגיה? אז העתיד כבר כאן


משהו לא בסדר באינטרנט שלי. כהדיוטה מותר לי לדבר בצורה כוללנית ולהגיד "האינטרנט שלי".
כהדיוטה אני גם עושה את כל הפעולות המצופות ממני: מנתקת את ספק הראוטר מהחשמל ומחזירה, לוחצת על repair על אייקון הרשת האלחוטית, הופכת דתיה אדוקה לרגע ומתפללת לשליט הסייברנטיקה שישפיע עלי מחמלתו ויחזיר את המצב לקדמותו.
ביומיים האחרונים הרשת שלי לא כתמול שלשום. היא לא מתנתקת, אבל גם לא טורחת לעבוד כהרגלה. כהרגלה? כהרגלי כמובן.
אבוד, מי שכבר מחובר לאינטרנט, מחובר במלוא רמ"ח אבריו, וואטבר דאת מינז. אז זה משנה שאין לי שקע בעורף אליו מתחבר תקע מושך כאבל? אני לא חושבת. החיים שלי משפיעים על הטכנולוגיה שאינני מבינה ואותה טכנולוגיה שאינני מבינה משפיעה בחזרה על החיים שלי. בתחום העתידנות יש כאבל שחייבים לראות שמוסף למשוואה הזאת. פרט פעוט כמו ה"אינטרנט שלי" שהפסיק לעבוד כמו שצריך גרם לי להבין שהכאבל כבר קיים. זה שלא רואים אותו אומר לי שאולי מדובר באלוהים.
או שהעתיד כבר כאן, מתחת לאף. העתיד הטכנולוגי, אותה שאיפה, שמרוב שעסוקים בה שוכחים לפעמים שאנחנו כבר מנגבים את האף, אחרי שלקחנו אותה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האינטרנט לא עובד, האינטרנט לא עובד
משום מה זה נישמע לי מוזר
האינטרנט הוא לא מכונה שעובדת או לא עובדת האינטרנט לא יפסיק להיתקיים
ולא נוצר כלל הוא תמיד הייה שם אנחנו רק למדנו להיתחבר אליו.
אגב ניתוק הראוטר מהחשמל הוא פעולה נכונה הניתוק והחיבור מחדש מבצעים מעין איתחול למערכת.

אני לא מכור כלל
אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה

אנונימי אמר/ה...

ברור שהכבל כבר קיים. לשבת רחוק מהמחשב ולקרוא את הפוסטים החדשים בקורא ה-RSS של הסלולארי, זה בהחלט מעיד שהכבל הבלתי נראה כבר כאן.
http://img169.imageshack.us/img169/808/picture20001lz1.jpg

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

וואה, כשיש מסביבי מסגרת מתכת קטנה, אני מרגישה הרבה יותר בעניינים. כמעט סלב.
חכה חכה, כשאני אחזור לחיים אני אראה לך איך זה נראה ב-iphone...

אנונימי אמר/ה...

מזכיר לי פרק של סאות' פארק.

אני אקרא פרקי מעילים למען האינטרנט שלך.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים