Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום חמישי, 12 ביוני 2008

מה זה ה-iphone הזה שכולם כותבים עליו?

או בעברית, זה כמו האיפון היומי שאני חוטפת בעבודה?
אני כבר מבוגרת, קשה לי לעקוב אחר הטכנולוגיה, כמו כשקשה לי לקבל את ההצקה הרנדומלית המפתיעה היומית בעבודה.
הנחמה היחידה שלי היא שבעוד 20 שנה אני כבר אדע מה זה iphone והרבה ורסיות שיבואו אחריו ועם זאת לא אסבול עוד איפונים מבאסים מכל מיני ארבה.
בכל מקרה, בשני המקרים צריכים להתחשב בי, בגילי ובמצבי הנפשי. תחסכו ממני גדג'טים או בני אדם שמכאיבים לי. או שאני שולטת בהם, או שאני לא רוצה לשמוע מהם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אייפון זה סמל סטטוס שראוי לשאת אותו על המצח או לפחות בקדמת המכנסיים. בודדים מבין הרוכשים משתמשים בו למרבה הבושה כטלפון סלולרי. כל השאר - בעיקר מדברים עליו.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים