Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום חמישי, 3 ביולי 2008

הדרך לדייט רצופה כוונות טובות

החלטתי לתעד בשידור חי דייט בהתהוות. כמו שהילד שלי אומר, הכי הרבה תשארו ידידים אחרי. אז אין לחץ. הרי מראש לא ברור שום דבר, כלומר לי ברור שלא יצא מזה כלום, אז אני רוצה לתעד רק למקרה שיצא מזה משהו ואז לשם שינוי, פעם ראשונה בחיים שלי, אני לא אוכל להגיד לעצמי: "אמרתי לך!" וזה בפני עצמו יהיה קטע כל כך מכונן בחיי שפשוט יסתם לי הפה ואני לא אוכל להתלונן יותר.
אבל אולי, הנטיה שלי לתעד את זה נובעת דווקא מכך שאני כן מצפה לאותו רגע מכונן שסוף סוף יגיע ואני בעצם רוצה להראות שאני צודקת וכמו תמיד, ברור שלא יצא מזה כלום. כן, זהו זה.
אז סליחה מראש, מקוראנו, אם בכלל, נראה שלא, אולי היה עדיף שתקרא קצת אותי לפני שתעיז להחליט שאתה מעוניין לצאת איתי, על כך שאני מספרת את קורותנו בפני כל, עידו.
אחרי חלופת אימיילים (בה הוא כבר הוציא ממני הבטחה ללכת איתו לאינדיאנה ג'ונס החדש, פעמיים. כי הוא כנראה שכח שהסכמתי כבר, חד משמעית, בפעם הראשונה. הוא כנראה לא האמין למזלו הטוב, ככה אני מעדיפה לחשוב, כי הוא שאל שוב וקיבל שוב תשובה חד משמעית. אולי בפעם השניה זה ממש נתפס אצלו ש- כן) הוא קיבל מספר טלפון. למה? לא יודעת. נראה לי שהוא גוץ שמנמן וחנון (מי אם לא כזה אין לו מה להפסיד ויתחיל איתי באימייל...) ושהוא לא הטעם שלי. אבל אני קצת לא יודעת מה הטעם שלי כשמגיעים לבני אדם, כי הם בכל זאת הרבה יותר מורכבים מיופלה, לא משנה כמה תרכובות כימיות של טעמים הם עוד ימציאו, וגם לגבי טעמי ביופלה אני משנה דעה אחת לכמה זמן, וגם קצת הרבה משועממת.
חוץ מזה, יש לו לפחות מנוי אחד יותר מלי על הבלוג שלו וזה כבר מעורר את יצר הסקרנות שלי לאיך הוא עשה את זה ואני לא וגורם לי לפנטז על חקירת העינויים שהוא יעבור אצלי עד שאני אשכיל בעוד מידע שלא ידעתי קודם ואהיה חכמה הרבה הרבה יותר.
את הטלפון הוא קיבל לפני יום. אני מחכה שהוא יתקשר.

כלומר, לא- מחכה ליד הטלפון מחכה, אלא- מחכה באופן כללי שכזה, בודקת אם הסוללה טעונה, האם היו שיחות כשלא הייתי, מנהלת את אי-חיי כרגיל, אולי עדיף שהוא לא יתקשר כי אין לי כוח לדברים חדשים, מחכה.

עם זאת,

שבת. היום ה-5.7, את הטלפון הוא קיבל ב-2.7. הדייט העתידי נמס לו בינתיים בחום הקיץ הישראלי. כי, מה לעשות, אין לי מזגן בבית. בינתיים, כשאני עומדת על מדף ונמסה, משב רוח קרה ביום אחד, לא ישפיע עלי שלושה ימים אחרי. אז בסדר, אין לי סבלנות, לא בקיץ ולא בכלל. אבל פאקן שלושה ימים להרים את היד, להפעיל כמה אצבעות שמנמנות וללחוץ על כמה כפתורים?
כבר אמרתי לעצמי שאני לא מוכנה לעמוד במצב כזה יותר. הפעם, אני מקיימת. ומי שיש לו משהו שכנגד להגיד שיפסיק את המזגן שלו למספר שעות או שיתן את הטלפון שלו למישהו שאמור להתקשר ולא עושה זאת מספר ימים.

ואני לתומי חשבתי שיש כאן אופציה לסידרה. אבל כרגיל, אין חדש תחת השמש.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני מתקיים פחות או יותר בלי מזגן מאז גיל 0 כך שלפחות ברמה הזו אני חש את כאבך (וגם ברמה האחרת הבנות לא בדיוק זורמות פה כמים...).

אני לא מבין איך ולמה את עושה את זה לעצמך. בכל מקרה אם את רוצה ללכת לסרט יש לך אופציות (וחבל שלא אמרת משהו).

אנונימי אמר/ה...

תראי חתולה
בזמנו כשעוד היית מגיבה לתגובות שלי ושהיו לי תיקוות ומחשבות
פניתי אליך כלומר לבלוג שלך לקבל הדרכה.
אני מציע שלהבא לכול פוטנציל לדייט
ראשון תשלחי את "עשה ואל תעשה בדייטים ראשונים" וככה הכול יהייה ברור לכולם.
בינתיים אני מקנא בבחור על מזלו
ומרחם על טיפשותו.

Dimant Brand אמר/ה...

אני בכלל חושב שהפתרון להתחממות כדור הארץ זה עוד ועוד מזגנים ...ובאותו עניין אם לכוכב התורן יש רכב עם מזגן אז תצלצלי את אליו את יודעת בכל זאת ...יש מזגן!

http://dimantn.blogspot.com

אנונימי אמר/ה...

יאללה יאללה, כמו שאומרים אצלנו. לקח טלפון ולא התקשר זה משחק שמתאים לילדים ולגברים אמריקאים, שזה בערך אותו הדבר. אם זה מנחם, הייתי במצב דומה לא מזמן, וזה הטריף לי את הדעת. זאת אומרת, לא הטריף ברמה של "לא יכול לתפקד", אבל זה מרגיז.

אז יאללה יאללה. אני בטוח שיש לך עם מי לראות סרטים, ואם לא - אני בטוח שאפשר למצוא מתנדבים חסונים.

אנונימי אמר/ה...

את יודעת, כתבתי פעם את זה:

מילוני
על מנת שיוכל אדם להבין את חברו
צריך האדם, או החבר,
לרכוש את הַמִּלוֹן האישי
של החבר, או האדם, בהתאמה.

כיצד זה ייתכן שאת
קוראת שורות אלה
ומבינה?

האם את מפענחת את המלים
תוך שימוש בַּמִּלוֹן שלך,
או תוך שימוש בזה שלי?


במילון שלי, למשל, האפשרות השנייה
יכולה להיות די נעימה.

אם נעזוב דוגמאות,
ונחזור לשאלה,
נראה שחייבת להתקיים הנחה
שעל פיה הקוראת, השומעת, המקבלת,
יודעת אותי.

זה או משמח מאד,
או מטורף לחלוטין.

שרדינגר, כמובן,
מכחכח,
ומגמגם.
גם וגם, הוא אומר.

האם את מבינה איך "שרדינגר"
מתארע בתוכי
לפני, או בזמן, שאני
כותב את הַמִּלָּה?

זה הרי לא ייתכן.

על משחקים מסוג זה
עליך לנזוף בי.
כי מעבר לכל אלה,

הרוח קוראת
מרי


ואז גם את זה (אם יעניין אותך לקרוא):
http://twoman.blogli.co.il/archives/51

למי אספר אם לא לך?

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
החתולה של שרודינגר אמר/ה...

ומי אתה?
נסגר שהבחור נעלב שכתבתי עליו וזה היה תירוץ מצויין בשבילו להפסיק לא להתחיל להתקשר.
יותר טוב, למי יש כוח, עדיף להשקיע ב-40 חתולים.

myariv אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים