Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום ראשון, 18 במאי 2008

בלוג של ילדה בת 15

(תלחצו על הכותרת)

אני כל כך מקווה שהיא והחברות שלה לא מייצגות של שכבת הגיל הזאת בארץ.
אולי אני סתם מקנאה? כי אלי נכנס גבר בפעם הראשונה רק בגיל 22? וזה היה כרוך בכאבים איומים...?
כי החבר הראשון שלי היה בגיל 19? ואני תמיד אזכור את השאלה של אמא שלי, אחרי שחזרתי ממנו פעם: "אתם לא ישנים יחד באותה מיטה, נכון?" ואני השבתי לה, רק בשביל שלום-בית: "לא" וביני לבין עצמי תהיתי על פער הדורות ועל תמימות של אישה בת 50 וגם, אם זה בסדר ששיקרתי.
על הבלוג של הילדה הזאת עליתי ברשומה שלה על כך שהיא כבר לא בתולה, איזה שתי רשומות אחורה מהרשומה האחרונה שלה. בת 15, שכבה עם בן 19 והיה לה כיף על הפעם הראשונה. ואני תוהה למה זה מטריד אותי.
אולי כי אני גם תמיד אזכור את השוק של רופא הנשים שהייתי אצלו בשביל איזו בדיקה, כשהוא שמע שאני עדיין בתולה והייתי אז בת 21.
היא מספרת עוד שכל החברות שלה שכבו, הכי הרבה, עם בנים שכבה אחת מעליהן. כל החברות שלה?

והנה ציטוט מעלף על החברה שביקשה תמונת עירום של החייל בן ה-19: "טוב, אפשר להבין אותה, כבר כמה חודשים שהיא לא עשתה סקס עם מישהו חחחחח".

חחחח ממש....

זה בסדר, השלמתי את הפערים מאז, יותר מרוב הבנות החסודות של שכבת הגיל שלי, אז למה אני עדיין המומה ולמה אני תוהה אם פיספסתי משהו שילדות בנות 15 כבר יודעות?

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בוקר טוב חתולה
אני מצטער שלחצתי על הלינק לרשומה
אין לי מושג מה מפריע לך
אבל לי מפריע אובדן התמימות
העובדה שילדות מאבדות את הילדות שלהן
ילדים גם
את באמת חושבת שבעוד
עשר שנים היא תזכר
בסקס שהייה לה בגיל חמש עשרה
ותישען לאחור בסיפוק?
אגב אם החוויה הייתה כואבת
למה לחזור עליה
ועוד דבר אחד
מה לך ודייג בלוגים
של ילדות בנות חמשעשרה

אנונימי אמר/ה...

אני לא חושב שכל בנות ה-15 ככה, אם זה מפריע לך כל-כך.

היא בת 15 והיא אעמה, אבל לא עדיף שהיא שמחה ונהנית מסקס (בטוח אני מקווה) מאשר שהיא תסבול ממנו והחיים שלה יהיו מלאים תסבוכים כמו של הרבה נערות אחרות?

כל זה בהנחה שהבלוג הזה הוא לא סתם שטויות פנטזיונריות שאיזה ילדה (או ילד) כותבת.

אם זה אמיתי, אז לפי מה שהיא כותבת בפוסט קודם הילדה המסכנה הזו עוד עלולה להיכנס להריון בטעות. וזה באמת חבל, כי היא עוד עלולה לשמור את הילד בטעות.

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

לא יודעת, זה פשוט נשמע לי הזוי ולא מציאותי. כלומר, כנראה שהכל או הרוב שם נכון ובכל זאת זה נשמע הזוי.

למה לחזור על החוויה אם היא היתה כואבת? ככה אתה מכיר נשים, ראז?

והגעתי לבלוג ההוא, כי שוב מרוב שיעמום נכנסתי לבלוגיה של תפוז.

לוחות אמר/ה...

הדור הקטן הולך לאובדן לצערי הבנות שלי מבינות יותר מוכנות לעשות דברים בלי בושה שאני הייתי בגיל שלהן לא היו דברים כאלה

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים