Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 14 במאי 2008

לילי התקשרה עכשיו,

היא מנסה כבר לתפוס אותי יומיים או שלושה.
חברת ילדות שלי שעברה בעקבות בעלה ומשפחתו לירושלים, עשתה שם שלושה ילדים ומסתבר שעכשיו הם מתגרשים והיא חוזרת לצפון.
התקשרתי להורים שלי לעדכן אותם על השידרוג, ולו רק בשביל שאמא שלי לא תנסה לחפש אותי בטלפון במחלקה שאני כבר לא עובדת בה, ואז אמא סיפרה לי שהיא דיברה איתה שעה בטלפון, כי היא התקשרה גם להורים שלי, והיא במצב קשה וחוזרת למחוזות ילדותנו.
אז השיחה עם אמא שלי גרמה לי לענות לטלפון כשלילי התקשרה מקודם שוב. למזלה, שוב הייתי שתויה ולכן חברותית, מבינה, נחמדה ושופעת מחמאות ושמות תואר שעיקרם הוא "מאמי שלי". וכל זאת למרות שלושת הילדים שלה, הצווחים ברקע.
המסקנה שלי, אין כמו חברי ילדות.

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים