Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום רביעי, 14 במאי 2008

שודרגתי! (שמו עלי עציץ ומעכשיו נא לכנות אותי - "המזכירה")

החסרונות:
צריך להתלבש יפה ולהתאפר כל בוקר.
צריך לסבול את המזכירה שאני מחליפה אותה עוד כמה שבועות (מסוג האנשים של: "בניתי, עשיתי, עד שהגעתי לא היה...").
זה 9 שעות עבודה ולא 4 כמו בחודש האחרון.
אני עדיין חולנית-דיכאונית וזה מצריך אנרגיות לשים את המסיכה השמחה.
אני אצטרך להתמודד עם אחריות.
ההליכה לשם היא בעליה.

היתרונות:
אפשר להתלבש יפה ולהתאפר כל בוקר.
האנשים בסביבת המשרד נראים לי הרבה יותר נחמדים וכיפיים מצוות המחלקה שהייתי בה.
מהנפיחות של המזכירה שאני מחליפה אותה, צריך להוריד 50% ואז העבודה נראית הרבה פחות מסובכת.
זה בכל זאת מרחק הליכה של 20 דקות בלבד מהבית.

מה שמדהים שאנשים כבר מתחילים להתייחס אלי אחרת - להסתכל לי בעיניים כשהם מדברים איתי, לדבר איתי בכלל, להיות נחמדים אלי... זה בעיקר אותם אנשים שזילזלו בי קודם לכן.
המסקנה שלי היא שלא משנה מי אתה, משנות מה הדרגות על הכתפיים שלך.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חתולה מה נישמע
אז מה...? שודרגת?
זהו נימאס לך מהמדים של האחות
כניראה שפלורנס היא לא מודל בשבילך
לא הבנתי את הבעיה שיש לקודמת שלך
עם המחסוף שלך
אפשר לקבל הבהרות?(בבקשה)

בהצלחה חתולה

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

היא החליטה שהיא צריכה לחסוך ממני נזיפה מהמנהלת על הבטן החשופה שלי. היא רק שכחה שהיא לא הבוסית שלי, לא אמא שלי ולא כלום באופן כללי לגבי.

תודה.

אנונימי אמר/ה...

שיהיה בהצלחה!

יש שם עבודה למהנדס QA?

עמיר

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

שיאכלו אותך הכבשים בבינימינה.

אנונימי אמר/ה...

יש כבשים בבנימינה?

תודה בכל זאת

עמיר

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים