Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שלישי, 29 בינואר 2008

Earn easy money on the net, click on the google ads

ששש, זה לחו"לים שנכנסים לפה...
זה מה שנקרא, תרגיל "העוקץ השרודינגרי".
ישראלים מוזמנים להקליק גם. בשבילכם זה לא תרגיל, אלא נדיבות מצדי לארגן לכם כניסה קלה לאתרים מעניינים...

כפי שאתם רואים, הצטרפתי לשירות AdSense של google.
זה מוסיף יופי ועיצוב לאתר ונופך של מרשרשים ירקרקים שעומדים לנחות עליו כל רגע עכשיו (כמו ממטרי הלבבות והפרחים בבלוגים מסויימים בתפוז...).
כל מה שנשאר לי זה רק לחכות.
ולחכות.
כל רגע עכשיו...
אני מחכה.

טוב נו, אולי צריך סבלנות פה. אחרי הכל, אין דבר כזה כסף קל, צריך להקשות עלי קצת. נרשה להם.
יש! מחר אני מיליונרית!!


6 תגובות:

Antonio Montana אמר/ה...

נכון את מזמינה אותי לארוחת קומבינה בבורגר-ראנצ' אחרי שאת עושה ת'מיליון הראשון?
נכון? נכון...?

:)

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

ברור!!
תזכיר לי... ארוחת ילדים, נכון?

Antonio Montana אמר/ה...

ברור,
צריך את הצעצוע, לא? :)

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

אתה צעצוע :q

Antonio Montana אמר/ה...

חולה על החיוכים האלה שלך...

*לשון בחוץ*

אגב, כל פעם שמגיבים אצלך צריך לרשום איזה קוד של אימות מילים.
יש דרך למנוע את זה, משהו בהגדרות של התגובות. תבדקי את זה,
זה די מעצבן.

:q

החתולה של שרודינגר אמר/ה...

הורדתי את האימות.

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים