Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 26 בינואר 2008

אנשים אוהבים רכילות

למדתי את זה על בשרי, בזמן המאבקים שלי עם דבורית הזו.. .
זה היה הזמן שניכנסו אלי הכי הרבה מבלי שקידמו אותי קודם בדף הבית של תפוז או במומלצים של הבלוגיה.
אז תקשיבו אנשים: כן, אין לי חיים! הבלוג שלי זה כל מה שיש לי עכשיו.
מי שמתנקל לבלוג שלי או לפירסומי בתפוז, מתנקל לכל החיים שלי!
אני סובלת מזה, אני עצבנית מזה, אני חיה ונושמת ואוכלת את עצמי בגלל זה.
זה מה שיש לי עכשיו וזו לא חוכמה גדולה לתת לי את הדחיפה הקלה הזאת כדי שאני אפול לתהום הדכאונות והעצבנות בגלל אתר מזויין אחד באינטרנט.
נראה אותכם חכמים על אנשים חזקים שיש להם חיים....
לא יודעת כמה זמן ימשיך המאבק הזה שלי, אבל לי, הוא לא עושה טוב.
לא נורא, בסופו של דבר, זו רכילות ואנשים,
אוהבים רכילות.
תהנו.
כל עוד זה נמשך...

אין תגובות:

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים