Google
* סבלנות, הבלוג עדיין תחת בניה.
* הפוסטים הועתקו מהבלוג בתפוז.
* אה כן, הצעות לשיפורים יתקבלו בברכה.
* לא מצליחים להגיב? תזיזו את העכבר לאט מעל חלון התגובות עד שהוא יהפוך לסמן טקסט.

יום שבת, 26 בינואר 2008

שוב לבד בבלוג

יום שישי, 2 בלילה. אני לבד פה. מאז פתחתי את הבלוג הראשון שלי בתפוז שאני לבד בבלוג. לראשונה אני כותבת לתוך העורך של הבלוג, במקום לקובץ קודם, זה נורא נוח. כנראה כי זאת עוד רשומה שאני שולפת מהמותן ואין טעם לשמור אותה בקובץ וורד הארוך שלי.
מוזר להיות שוב לבד. דווקא מרגיש נעים. עד שאני אתחיל לשוועות לתשומת לב כהרגלי.
מעצבן אותי שאני לא מוצאת את החלק בהגדרות שמדבר על איפשור פרסומות גוגל בבלוג. אני זוכרת שראיתי את זה. חיפשתי וחיפשתי ושוב לא מצאתי את זה.
התארגנתי על עצמי פה בממשק הזה. הוא לא כזה נורא.
אין פה קהילה. איך יגיעו אלי?
אני שוקלת לעבור לפה אם אני אעזוב את תפוז. אין אופציה אחרת. ישראבלוג לא בא בחשבון ובקפה דה-מרקר שוב ראיתי את פרצופה של דבורית הנאלחת. אשה קטנה שצברה כוח ומנצלת אותו כנגדי. כן! אני אגיד את שוב ושוב עד שיצא לכולם מהאוזניים. לי לא יוצא וזה מה שחשוב בסך הכל, לא?
אני לא מאלה שפותחים/סוגרים/פותחים בלוגים כל פעם מחדש. והנה מצאתי את עצמי גם -
שוב לבד בבלוג חדש.
never say never
אם יש לי מוטו אחד בחיים. זה זה.


תגובה 1:

אייל אמר/ה...

שלום חתולה.
אין לי מושג אם זה יגיע אליך
אבל אגיע אליך אכשהו.

אייל
כלומר ראזל אמין

מסר חשוב לנכנסים:

אהא!

בניית אתרים